• cata86

    Var köper ni era skor?

    Hej!

    Varifrån har ni köpt era skor?

    Har beställt efter några par från Brandos..men de var inte riktigt bra..eventuellt behåller jag ett par vita vagabonds (http://www.brandos.fi/vagabond/disa-3501-001-01-white/a66974 )..men de känns lite för vardagliga.

    Jag vill ha en låg klack..just nu har jag tittat på dessa: 
     http://www.jjshouse.com/se/Kvinnor-Spets-Satang-Kitten-Heel-Stangt-Toe-Pumps-Slingbacks-Med-Bowknot-Stitching-Lace-047015257-g15257

    Någon annan som beställt från JJ? Hur är storlekarna osv?

  • Svar på tråden Var köper ni era skor?
  • TheD

    Nelly, Din Sko, Scorett, Deichmann, Have2Have...vad heter alla butiker nu då... Brandos har jag beställt ifrån två gånger och har har båda gångerna skickat tillbaka, kommer troligtvis inte beställa från det stället igen.    

  • CamillaForsgren

    Jag brukar för det mesta köpa på skopunkten då det är billigt och de har min storlek(har stora fötter).

  • lmcl

    Jag hittade ett par cremevita tantpumps från Gabor på second hand för 99:- Förhoppningsvis är de så sköna att jag kan ha dem hela dagen och kvällen.

    Jag beställde ett par snygga satinpumps på nätet (minns inte var), men de var plastiga och väldigt obekväma, så de åkte tillbaka. Med en lång klänning är det inte lika petigt med fantastiska skor, och min klänning är lite vintageinspirerad, så jag kommer helt klart undan med lite stadigare dojor. 

  • niriel

    Jag köpte mina helt underbara skor på Etsy. Inte direkt gratis men herregud, det är lätt de snyggaste skorna jag någonsin har ägt! (mina hade dock lägre klack än dessa)


  • TheD

    Jag trodde det gällde alla skor man har.

    Mina skor till bröllopet beställde jag från England :)

  • Alyllyra

    shoes.com var min räddare när jag hade kärat ner mig i ett par lila pumps. Jag letade öht runt efter sådana som är kända för att vara bekväma och läste mycket recensioner. Var nära att beställa från shopheylady.com men min storlek var slut. Fantastiska skor dock!

  • cata86

    Tack för alla era svar!
    Jag beställde ett par från JJ house och kunde inte vara nöjdare. Skorna passar perfekt, är snygga, bekväma och de var billiga. :) Jag rekommenderar dem! 

Svar på tråden Var köper ni era skor?