• Beccanli

    vad ger/gav ni i morgongåva?

    Vad ger/gav ni era karlar i morgongåva?:)Har nyss gett min blivande en fin klocka som tidig födelsedagspresent och han har ett gäng fina manchettknappar.Man kanske skulle satsa på en upplevelse av något slag:)   

  • Svar på tråden vad ger/gav ni i morgongåva?
  • daniiel

    Vi gav inget alls till varandra. Vi hade ju just gett oss själva ett bröllop, det räckte gott och väl ;)

    Svårt att tipsa andra. Alla är ju så olika, olika förutsättningar och olika som person. Men en upplevselse är väl ingen dålig tanke om du absolut vill ge något :)


  • xMariax

    Att vi inte kommer ge, det var ju det du frågade i titeln.. Du känner ju din blivande man bra mycket bättre än jag gör, så det är nog lättast om du bara hittar på något själv.


    24 Maj 2014
  • Beccanli

    xMariax skrev 2013-10-29 22:33:13 följande:Att vi inte kommer ge, det var ju det du frågade i titeln.. Du känner ju din blivande man bra mycket bättre än jag gör, så det är nog lättast om du bara hittar på något själv. 24 Maj 2014Haha ja det var ju det jag frågade.;)Ja jag får fundera lite,är ett tag kvar tills vi gifter oss 

  • Beccanli

    daniiel skrev 2013-10-29 22:24:09 följande:Vi gav inget alls till varandra. Vi hade ju just gett oss själva ett bröllop, det räckte gott och väl ;)Svårt att tipsa andra. Alla är ju så olika, olika förutsättningar och olika som person. Men en upplevselse är väl ingen dålig tanke om du absolut vill ge något :)augustibrud.bloggplatsen.seJo det är klart:)Ska fundera lite.har ett tag på mig 

  • CamillaForsgren

    Jag funderar på att ge en tavla med våra namn och datumet vi gifter oss. Har sett på tradera att det finns de som gör sådana och det är ju lite kul :)

  • CoG

    Jag hade inte fixat något men av min nyblivne man fick jag halsband, örhängen samt den ring jag först tänkt ha som vigselring.....jag trodde inte att vi skulle ge något till varandra

  • Lajna

    Jag kommer ge min M2B ett bundet album med pin-up bilder på mig, ett litet ett.. Han älskar sånt och tänkte att det blir en kul grej att ha

  • Beccanli

    CamillaForsgren skrev 2013-10-30 08:24:22 följande:Jag funderar på att ge en tavla med våra namn och datumet vi gifter oss. Har sett på tradera att det finns de som gör sådana och det är ju lite kul :)Det var en bra ide:)

Svar på tråden vad ger/gav ni i morgongåva?