• Jeanette438

    Tärnklänning

    Kan man ha denna som tärnklänning eller ser den för enkel ut?Min brudklänning kommer också gå i spets och brudnäbben ska ha en rosa klänning i lite skimmer och tyll.  Den finns att välja på antingen 85 cm eller 95 cm, tycker ni att den iså fall ska gå som till knäna helst eller går det att ha den lite ovanför knäna?    

  • Svar på tråden Tärnklänning
  • daniiel

    Halens är knepigt med länkning. Man måste gå in på "Blogga om det här" och sedan bara kopiera första delen av länken där, för att det ska funka. Åtminstone för mig.

    Vad heter klänningen? Vilken färg är den?


  • Jeanette438

    Nehe det gick inte ändå, tråkigt att det ska va såhär :(.På halens heter klänningen Happy Holly och kostar 299:-. Den är bland dom första som kommer upp i listan på klänningar.Hade tänkt en dimrosa iså fall.   

  • xMariax

    Om det är den som Daniiel länkade till så tycker jag det funkar.


    24 Maj 2014
  • daniiel

    Vi beställde hem den som eventuell tärnklänning när vi gifte oss, men den är verkligen mer beige än rosa i färgen och väldig "dassig". Är ju dock en smaksak vad man tycker om :) Gällande längden, så tycker jag den som är lite längre. Den blir ju ändå inte lång. Jag tycker bara personligen inte alls om korta klänningar på bröllop hehe


  • izredam

    Jag älskar den klänningen, har en mullvadsfärgad som jag köpte till jul förra året, men den är för stor nu så jag börjar fundera på att köpa en ny i annan färg. Men ja, jag tycker den funkar som tärnklänning!

Svar på tråden Tärnklänning