• Äldre 27 Oct 08:33
    3853 visningar
    11 svar
    11
    3853

    Bröllopsfotograf Stockholm/mälardalen

    Hej, vi letar bröllopsfotograf i Mälardalen och behöver alla tips vi kan få. Är dock ganska kräsen då jag fotograferar mycket själv. Vi båda har fastnat för Erika Gerdermark. Men hon ligger dock långt över vår budget (tar 26 000 för några timmar).

    Alla tips är välkomna!

    Tack på förhand.
    Mvh 

  • Svar på tråden Bröllopsfotograf Stockholm/mälardalen
  • xMaria­x
    Äldre 27 Oct 13:02
    #1

    Vi har bokat Anna från Annafotograf.se att fota vårt bröllop. Hon har riktigt bra priser och fina foton (tycker jag)


    24 Maj 2014
  • Äldre 28 Oct 10:28
    #2

    Vi har bokat Fotograf Malin Norlén, lycka till i letandet :) 

  • Äldre 28 Oct 10:55
    #3

    Tipsar gärna om Linda-Pauline Pehrsdotter Weglin som fotade vårt bröllop. Kolla hennes hemsida för bilder o inspiration :) www.lindapauline.se /Angelica

  • Äldre 30 Oct 00:22
    #4
    Imaginary87 skrev 2013-10-27 08:33:58 följande:
    Hej, vi letar bröllopsfotograf i Mälardalen och behöver alla tips vi kan få. Är dock ganska kräsen då jag fotograferar mycket själv. Vi båda har fastnat för Erika Gerdermark. Men hon ligger dock långt över vår budget (tar 26 000 för några timmar).

    Alla tips är välkomna!

    Tack på förhand.
    Mvh 
    Vi hade anettebruzan.com. Jätteduktig, gullig och inte så dyr :) Våra bilder blev helt fantastiska.
    Super nöjda
    Lycka till 
  • VanAbo
    Äldre 1 Nov 13:50
    #5

    Vi hade Orasis Foto som fotograf på vårt bröllop. Mycket trevligt och professionellt par som verkligen levererade. Supernöjda med våra bilder! www.orasisfoto.se

  • Äldre 24 Nov 21:15
    #6

    Hej!
    Jag och min sambo ska gifta oss den 24 /5-14 och vi har länge letat efter den perfekta fotografen till vår stora dag..!Glad
    Efter mycket googlande och  efterforskningar, så har vi enats om att boka en fotograf vid namn Özgur från Trosa !
    Vi är så nöjda med hans priser och tidigare foton!!!Är såååå coola och snygga! kolla in : http://www.fotockholm.se/wedding

    Vi hoppas att det blir en kanondag för  oss och att vi får en kul bröllopsdag!/
     

  • Äldre 24 Nov 21:52
    #7
  • Äldre 16 Jan 19:48
    #8

    Vi rekommenderar INTE Malin Norlen


    Vi anlitade Malin Norlen (Stockholm) som fotograf till vårt bröllop. Anledningarna till att vi till slut valde henne, var hennes uppvisade entusiasm för uppdraget, och allt det som vi kunde få (eller åtminstone vad som vi utlovades) för priset: 5 timmars fotografering, redigering av drygt 200 bilder till perfektion, leverans inom max 8 veckor, och en fotobok. Priset för fotoboken skulle då inkludera arbete för att anpassa fotoformatet för tryckning och själva boken ? åtminstone det som vi blev lovade. Värt att NOTERA är att vi var tvungna att betala hela beloppet i förskott för att kunna få våra bilder.  


    Själva fotograferingen gick bra. Men tyvärr resultaten var allt annat än tillfredsställande! Fotona levererades 2 veckor senare än utlovat. Fotona var undermåligt behandlade, och det angivna priset för fotoboken täckte bara själva arbetet med att ?formatera? bilderna till rätt storlek; för att få själva boken var vi tvungna att betala minst lika mycket för Malin Norlens förmateringsarbete.


    Jag avråder alla att anlita Malin Norlen. Och om ni frestas att anlita Malin på grund av det jämförelsevis låga priset, se till att ni får alla överenskommelser svart på vit. Och se till att ni får betal först efter att ni har fått era färdigställda bilder (inte bara smakprover), för då är ni i Malin våld.


    Det sägs att man får det man betalar för. Det gäller oss i högsta grad; ett undermåligt arbete (för ett till synes lågt pris).

  • Äldre 17 Jan 14:36
    #9

    Hej!
    Jag fotograferar över hela landet.

    www.fotografannelie.com

  • Fotogr­af Mattz Birath
    Äldre 17 Jan 17:08
    #10
    +1
  • Aniara­4
    Äldre 1 Feb 16:56
    #12

    Skaffa företagskonto om du vill göra reklam för dig själv och SLUTA SPAMMA!

Svar på tråden Bröllopsfotograf Stockholm/mälardalen