• bubbeldricka

    Liveband/coverband/dj/trubadur Ängelholm

    Planerar bröllop för fullt och tycker det är otroligt svårt att bestämma sig för vilken typ av musikarrangemang man ska ha på bröllopsfesten! Egentligen tycker jag det är mysigast med liveband, men kostnaderna kan ju lätt springa iväg där... DJ är ju bra för att det är mer variation på musiken och oftast mer modernt, men inte lika "mysfaktor". Någon som kan ge mig lite tips på gärna både liveband och DJs som spelar i Ängelholmsområdet?

    Tacksam för alla tips och erfarenheter! 

  • Svar på tråden Liveband/coverband/dj/trubadur Ängelholm
  • MadeleineL
    bubbeldricka skrev 2013-10-19 16:37:48 följande:
    Planerar bröllop för fullt och tycker det är otroligt svårt att bestämma sig för vilken typ av musikarrangemang man ska ha på bröllopsfesten! Egentligen tycker jag det är mysigast med liveband, men kostnaderna kan ju lätt springa iväg där... DJ är ju bra för att det är mer variation på musiken och oftast mer modernt, men inte lika "mysfaktor". Någon som kan ge mig lite tips på gärna både liveband och DJs som spelar i Ängelholmsområdet?

    Tacksam för alla tips och erfarenheter! 
    Jag har en hel del musikkontakter. Fundera lite på vad du vill ha för typ av musik när det kommer till liveband. Kan det vara en duo som kan både mingel och ös? Trio? Fullt band? PM:a mig. Har lite tips jag kan ge isåfall! :)
Svar på tråden Liveband/coverband/dj/trubadur Ängelholm