• aminis

    Catering i Stockholm?

    Hej! Jag har försökt maila/ringa runt till lite olika cateringföretag i Stockholm men har inte riktigt lyckas få så bra och snabba svar. Är det någon av er som har goda erfarenheter eller vet något bra företag? Jag har tänkt ha buffé med både varma och kalla rätter och även hyra någon personal som kan se över mat och dryck. Uppskattar alla tips!

  • Svar på tråden Catering i Stockholm?
  • Eksson

    Pielen Catering (pielen.se) gör supergod mat! Och jättetrevlig och hjälpsam personal, sjukt mycket mat och till bra pris. Använde dem för en möhippa, körde både varm och kall mat. Allt kommer på jättefina fat och med bestick, sen kommer de och hämtar upp allt (odiskat). Rekommenderar dem varmt.

  • Aniara4

    Jag har bra erfarenheter av Couscous catering, och har hört flera andra säga samma sak.

  • aminis

    Tack för tipsen! Har redan haft kontakt med piehlen nu faktiskt men de var väldigt dyra... Hm. Jaja, jag hittade ett annat företag nu som verkar billigt och bra (en gammal gymnasiekompis jobbar där). Heter cateringdirekt, någon som hört något om dem? Men bra med tipset på couscous där om detta skulle skita sig.

Svar på tråden Catering i Stockholm?