• Äldre 22 Aug 19:34
    2638 visningar
    4 svar
    4
    2638

    Musik till fest Norrtälje/Stockholm/Uppsala

    Vi letar febrilt efter några som kan agera livemusik på vårt bröllop i Norrtälje nästa år. Vid en Google-sökning kommer såklart de mest kända, och därmed dyra, banden upp. Vi har varit i kontakt med två trubadurer som är inom vår budget, naturligtvis billigare då de bara är två, men vi är lite fundersamma på om två personer räcker för att skapa drag och inte bara bakgrundsmusik.

    Så... Tips mottages väldigt gärna på band som ni vet är duktiga på att dra igång ett dansgolv med blandad musik, som kan ta sig till och från Norrtälje och som inte kostar mer än 10 000. Typ ett studentband, nybörjare och glada amatörer. Eller för all del om ni har tips på två trubadurer som verkligen kan göra detsamma.

    Hjälp= Solen kommer stråla över er hela morgondagen!Cool 

  • Svar på tråden Musik till fest Norrtälje/Stockholm/Uppsala
  • Äldre 19 Jan 18:33
    #4

    Too much monkey business, de är ett jättebra coverband som finns i Uppland. Jag vet inte exakt hur mycket de tar men jag tror inte att de är så dyra.

  • Äldre 27 Jan 11:14
    #5

    http://livocherik.se/


    Jag tycker dom funkar, men det är ju förstås en smaksak. Ni kan provlyssna på deras hemsida.

  • Äldre 21 Apr 12:28
    #7

    Hej,
    Nu kanske du redan hittat det du söker men skulle ni vara intresserad av ett mindre storband med en fantastisk sångerska så tycker jag ni ska kolla in Cristina Taube med Pelle Olssons Orkester. De spelar kanon och sätter fart på både unga och gamla. Söker ni något annorlunda så finns det inget liknande nu för tiden.
    www.musika.se

  • Aniara­4
    Äldre 29 Apr 20:21
    #9

    Men herregud, är det här en diskussionstråd eller en anslagstavla för regelbrytande snåljåpar som inte vill betala för sina annonser?

Svar på tråden Musik till fest Norrtälje/Stockholm/Uppsala