• Mollyb­rud
    Äldre 11 Aug 08:53
    3899 visningar
    10 svar
    10
    3899

    Sångsolist i Sthlm sökes för våren 2014

    Vi söker en duktig sångsolist i Sthlmstrakten för vårt bröllop i maj 2014. Några tips?

  • Svar på tråden Sångsolist i Sthlm sökes för våren 2014
  • Felici­aWelin
    Äldre 11 Aug 15:56
    #1

    Jag har precis börjat sjunga på bröllop och diverse tillställningar, gick ut musiklinjen på gymnasiet i våras. Här är några inspelade låtar med mig på sång och ibland piano: soundcloud.com/felicia-welin
    Hör av er om ni är intresserade! :) feliciawelin@hotmail.com 

  • Fridaw­alle
    Äldre 11 Aug 21:00
    #2

    Hej Molly! Var på bröllop i helgen och där sjöng en kille som heter Andreas Gidhagen. Vi blev helt sålda, superhärlig röst och go kille. Han var dessutom jätteduktig på piano och kompade sig själv. Har tydligen gått en massa musikutbildningar, typ musikhögskolan i Sthlm. Vi har "tyvärr" redan bokat en kvinnlig solist till vårt bröllop men vi funderar starkt på att byta till Andreas. Han har en hemsida tror jag, värt att kolla upp honom om du vill ha bra musik. Lycka till:) Kram Frida

  • Äldre 11 Aug 21:52
    #3

    Hej! Kolla in www.cbwmusic.se och se om det är något intressant! Lycka till!


  • Äldre 21 Aug 20:58
    #4

    Vilken typ av röst söker ni? Kille eller tjej? Vilken/vilka låtar är det ni vill ha?

  • Äldre 9 Sep 14:54
    #5

    Kan verkligen rekommendera Anna Jois för att sjunga på bröllop. Hon sjöng på en av mina vänners bröllop för några år sen och har fantastisk vacker röst så håret reser sig.
    Hon sjöng och spelade gitarr. "Du är allt" och "Kärleksvisan".
    Lycka till!



    Hittade en bild från ett bröllop hon nyligen sjöng på.
    www.annamusic.se/brollop
  • Nettan­69
    Äldre 10 Sep 20:10
    #6
    FeliciaWelin skrev 2013-08-11 15:56:54 följande:
    Jag har precis börjat sjunga på bröllop och diverse tillställningar, gick ut musiklinjen på gymnasiet i våras. Här är några inspelade låtar med mig på sång och ibland piano: soundcloud.com/felicia-welin
    Hör av er om ni är intresserade! :) feliciawelin@hotmail.com 
    Hej
    Hur mycket tar du för att sjunga på ett litet bröllop? 
  • Jojjsa­n
    Äldre 26 Nov 13:19
    #7

    Hej!

    Jag kan verkligen rekommendera: www.cbwmusic.se
    Hon sjöng på vårat bröllop i augusti, vi är så nöjda!
    Obs! varning för tårar och gåshud :)

  • Alylly­ra
    Äldre 26 Nov 13:31
    #8

    Jag kan tipsa om min fantastiska körledare, Camilla :)
    vocalhouse.se

    Har ingen aning om vad hon tar för att sjunga, men jag vet att hon är otroligt duktig! 

  • Äldre 15 Apr 08:29
    #9

    Jag slår ett slag för Andreas Gidhagen jag med! Superduktig kille och fruktansvärt charmig! Förredetta lärare till mig. :)

  • Äldre 10 Nov 19:28
    #10

    Hej! Skrattande


    Jag arbetar som frilansande sångerska, tar ett sjysst pris och bor i Stockholm. Hör av er till mig: Sofie.Bergmark@hotmail.com för mer information. Kan skicka inspelning/ar så att ni kan bestämma er i lugn och ro om ni vill ha mig som solist. 


    Hoppas höra från Er! 


    //Sofie B

Svar på tråden Sångsolist i Sthlm sökes för våren 2014