• Äldre 23 Jul 16:34
    11310 visningar
    15 svar
    15
    11310

    Visa din väska - vinn en fickspegel

    Vad har du för väska? Vad har du i den?

    Ta ett foto på din handväska och berätta i tråden vad som alltid måste finnas med i din väska.

    Alla som laddar upp en bild och berättar i tråden får en fin spegel att ha i handväskan!

    Så ladda upp din bild, berätta och mejla din adress till redaktionen@familjelivmedia.se så kommer spegeln på posten innan sommaren är slut.

    Glöm inte att mejla din postadress! Märk mejlet med "Spegel".

  • Svar på tråden Visa din väska - vinn en fickspegel
  • Äldre 23 Jul 16:51
    #1

    Jag har redan fått en spegel så jag laddar bara upp en bild och berättar och så kan ni ge spegeln till någon annan Glad

    Jag har en trasig axel så jag kan inte ha någon stor väska. Så jag har bara med det nödvändigaste
    Plånbok
    Nycklar
    Busskortet
    Spegeln från BT Flört 
    Migränmedicin + medicin mot magkatarren
    Nässpray
    Läppbalsam
    Solglasögon (på sommaren)

    That's all Glad 
    Och så här ser den ut. Den är handsydd i strutsskinn från den lokala strutsfarmen



     
  • Äldre 23 Jul 18:57
    #2

    I min väska har jag en flaska vatten, solbrillor, plånboken, ett sommarkort som gör att man kan åka gratis i hela Skåne, ett läppglans, en penna och ett kompaktpuder. Skrattande


  • Äldre 24 Jul 10:54
    #3

    Det här är min väska, den innehåller solglasögon, plånbok, mobil, nycklar, busskort, lypsyl, mist, näsdukar o en hög med våra save-the-dates :)

  • Äldre 24 Jul 10:56
    #4

    Bilden vill visst inte.. Försöker en gång till

  • Äldre 24 Jul 10:56
    #5

    Äsch, jag ger upp!

  • Äldre 24 Jul 11:35
    #6

    Pnufs, vad får du för problem när du ska ladda upp bild?

  • Äldre 24 Jul 11:44
    #7

    När jag har valt bilden jag vill lägga upp börjar en "ring" snurra som att den håller på att laddas upp, sen blinkar skärmen till och ringen försvinner. Det ser ut som att bilden ska komma med, men sen gör den inte det i alla fall..

  • Äldre 25 Jul 13:39
    #8

    Du måste nog rensa cachen i din webbläsare. Vet du hur man gör?

  • Äldre 25 Jul 19:44
    #9

    Ja det tror jag, men nu har jag bara mobilen och det går ju inte lägga upp bilder från mobilen.. Får försöka med datorn när jag komer hem igen..

  • Aniara­4
    Äldre 28 Jul 10:06
    #10

    Min handväska innehåller framför allt kopiösa mängder kvitton. Fattar inte var alla kvitton kommer ifrån. Eller jo, de kommer väl från diverse affärer, men att det blir så många...? Någonstans längst ner ligger det jag söker - plånbok, värktabletter, läppstift, hörlurar, en tygros jag hade i håret för två veckor sedan, busskortet... Ja, jag vet faktiskt inte riktigt vad som gömmer sig på botten. Men jag tror inte jag har någon spegel!


  • amerik­a
    Äldre 28 Jul 12:28
    #11

    Trodde först att tråden enbart handlade om brudväskor, så kan det gå när man inte läser ordentligt! Flört

    Jag har följande i min handväska:
    plånbok
    cerat
    alcogel
    tuggummi
    en penna
    några mynt (ligger på botten av väskan)
    en hårsnodd
    näsdukar
    solglasögon
    ett rabattkuponghäfte från en bensinstation
    nycklar
    och mobilen såklart, men den tar jag fotot med så den är inte med på bilden!



    Jag har en jobbväska och en privat. Den till jobbet är lite större då jag behöver få plats med kalender, ofta någon mapp med papper i A4-format samt min lilla börs med nycklarna till jobbet, nyckelkort, pendelkort och kaffepengar! Tungan ute 
     
  • Äldre 5 Aug 10:19
    #12


    Vad min väska innehåller för tillfället:


    plånbok,


    tuggumin (som säkert har legat där 2 månader...)


    allergitabletter


    penna


    Mobil (med en bild av en sur sambo på skärmsläckaren, han HATAR att va med på kort)


  • Äldre 11 Aug 17:47
    #13


    Nu äntligen hoppas jag att det fungerar att få upp bilden på min väska :) Som jag skrivit tidigare innehåller den solglasögon, plånbok, mobil, nycklar, busskort, lypsyl, mist, näsdukar o en hög med våra save-the-dates :)
  • Äldre 21 Aug 23:47
    #14

    Det här är handväskan jag har använt mest denna sommar men jag brukar variera...
    Jag har alltid med mig...

    plånbok
    busskort
    flera olika läppbalsam, läppglans, läppstift
    sminkväskan
    anteckningsblock
    kalender
    minst två bläckpennor
    näsdukar



    husnycklar
    min handväskhållare
    mobilen

    ...sen så brukar jag ha en vattenflaska, alvedon och allergitabletter med mig också, för nödfall, men denna gång fanns det inte med :)

    Vet inte varför jag bär runt på så mycket grejer.. troligtvis för att det får plats mer än för att det kommer till nytta...

  • Äldre 29 Aug 14:06
    #15

    Nu stänger vi tråden för denna gång!

    Tack alla som deltagit, spegel kommer på posten.

Svar på tråden Visa din väska - vinn en fickspegel