• NeutronStar

    Måste bara få skriva av mig, så himla lycklig!

    Jag och min sambo har pratat ett tag om att förlova oss, och han har väl varit lite tveksam (han kommer med en tidigare förlovning som slutade väldigt illa i bagaget) och det har alltid verkat på honom som att det är jättelångt kvar tills det blir aktuellt. Dock det senaste har han pratat om att han börjar känna sig redo, och att den 28 augusti, efter den dagen kan allt hända. Fråga mig inte varför just den 28 augusti (det är inget "särskilt" datum på det sättet för oss eller någonting).

    Igår satt vi på bussen hem och pratade om vad vi ska hitta på på vår 4-års dag nu i sommar. Jag frågade honom om det var något särskilt han ville hitta på, och han svarade "men det är ju inte så viktigt". Blev lite småsur och undrade vad han menade med det, och då svarade han att "vi kommer ju ändå få börja om snart med räkningen" och log lurigt mot mig. En förlovning är alltså nära! Har gått på moln hela dagen igår och idag med!

    Efter det så sa han även att "jag tror minsann den 28 augusti är på en lördag", vilket jag kollade upp och det var den inte, och då sa han "nähä, men vilket datum är den sista då?". En lördag! Den sista i varje månad är vår månadsdag, så nu hoppas hoppas hoppas jag på det datumet!

    Så förhoppningsvis är jag efter 4 år och 1 månad förlovad!

    Kanske inget särskilt så att skriva om på forumet men måste bara skriva av mig, har väntat så länge på den här dagen, när han säger att han är redo och att det är på väg! =)


  • Svar på tråden Måste bara få skriva av mig, så himla lycklig!
  • PMB

    Vad roligt för dig! Håller tummarna att allt kommer gå bra! Skrattande

Svar på tråden Måste bara få skriva av mig, så himla lycklig!