• jimmyojennifer

    Attans så bra!

    Vet ni vad? Ni är så jädrans bra! Alla kloka, underbara kvinnor och män här på BT. Alla råd, tips och kloka idéer man får här! Jag är så glad att jag valde att bli medlem! Alla är så brutalt ärliga, man blir struken både medhårs och mothårs här inne. Gudarna ska veta att jag behöver mig en ögon öppnare då och då. Tack för att ni finns här och delar med er och stöttar. Ni anar inte hur mycket goda råd ni gett mig senaste 1 1/2 året. All cred till er här på BT! Ville bara säga det! Trevlig kväll

  • Svar på tråden Attans så bra!
  • Chicita

    Ja BT är en superhärlig plats i cyberrymden.
    Alla som är här är det för att dom vill hjälpa eller behöver hjälp (med undantag för dom obligatoriska trollen som dyker upp ibland Tungan ute )
    Det är inte ett ställe man söker sig till för att ha någonstans att bråka, tjafsa och ta ut aggressioner. Och det är alla tillsammans som gör det så bra och trevligt här.

    Och som du säger. Det är inte bara "åååh vad snyggt och bra och fint och gullegullepluttenuttigt". Om någon inte gillar en sak så säger man det. Men för det mesta inte på ett taskigt sätt Glad 

  • Larssonmaria86

    Hahaha...satt precis och tänkte på samma sak! Jag har bara planerat bröllop i tre månader och har 14 månader kvar till vårt bröllop och hade aldrig klarat mig utan bröllopstorget! Är så glad att jag hittade hit och får nya tankar och idéer varje dag man hänger här inne och som du säger alla medlemmar som är helt underbara :D

Svar på tråden Attans så bra!