• victoriasophie

    Cool Catering!

    Hej! Jag ska gifta mig nästa sommar i Julita med min brittiska fästman! Vi är ett ungt par kommer vara 25 och 26 på bröllopsdagen och känner att en formell middag inte riktigt är våran stil. Vi bor i london där mat kulturen är väldigt stor med många Food Trucks. Vårat tema är väldigt svenskt men med en brittisk twist mycket Hans och Hennes på dagen. Jag skulle älska lite förslag på coola catering ideer eller företag som skulle vara intresserade av att leverera mat till våran local på ett annorlunda sätt! 

     

  • Svar på tråden Cool Catering!
  • tiger

    Vi kommer ha grillbuffe från Viksjö slaktaren i Järfälla, gillar inte heller när det är allt för formellt.
    Men om du tänker ut en plan vad ni skulle vilja ha så kan nog dom flesta cateringaföretagen fixa det.

     

  • josvi558

    Om ni gifter er i Julita skulle jag rekommendera att ta kontakt med Tommy Myllymäki som driver Julita gård. Har varit där på ett bröllop en gång supergod mat. Han kanske kan hjälpa er på något sätt.

  • LinneaR

    Jag gifter mig med min engelske sambo om två månader och en sak som står högst upp på listan är att ha londonbuss som transportmedel mellen kyrka och lokal....tror dock det blir för dyrt för oss. Men kanske ett alternativ till er - vet att det har funnits en Fish and Chips buss (londonbuss) här i GBG som sålt fish and chips ur ena sidan på den. Kanske kan ni hyra en londonbuss och be cateringfirman komma med maten i den eller servera där ifrån eller nåt:)

Svar på tråden Cool Catering!