• Erica6­66
    Äldre 6 Mar 15:26
    1718 visningar
    7 svar
    7
    1718

    Några fler som ska gifta sig Fredag den 13:e September kl 13 2013?:-)

    Hej!

    Jag och min M2B ska gifta oss Fredagen den 13:e kl 13
    Vi träffades fredagen den 13:e februari 2004 och nu är det en självklarhet att vi ska gifta oss i september detta år eftersom det är den enda månaden som har fredagen den 13:e
    Vi gjorde ett försök att planera giftemål 2008 och 2011 i samband med att vi skulle döpa våra barn, men ekonomin ville inte det....så jag har alltid sagt att gifter vi oss inte 2013 så kan vi lika gärna strunta i att gifta oss hehe,,,,,så nu får ekonomin säga vad den vill.

    Vi ska inte ha ett stort bröllop....våra föräldrar och syskon med respektive ska vi bjuda,,,,,och om alla kommer så blir vi 16 st.
    Först hade vi tänkt att åka bort bara jag och min sambo o barnen och gifta oss borgerligt men nu har vi bokat ett litet mysigt kapell.

    Vi ska bjuda på mat och fika hemma hos oss efter vigseln.

    Månaden efter fyller jag 30 och då tänker vi slå ihop min födelsedag med bröllopsfesten och bjuda in all resterande släkt och vänner......eventuellt att vi ska ha en form av välsignelse i kyrka före så att alla som inte fick komma i september får vara med om en kyrklig välsignelse

  • Svar på tråden Några fler som ska gifta sig Fredag den 13:e September kl 13 2013?:-)
  • Erica6­66
    Äldre 6 Mar 21:30
    #4

    Tack så mycket! Vad kul med en liten bebis Grattis

  • Erica6­66
    Äldre 6 Mar 21:35
    #5

    Många som tycker att 13 är ett oturs nummer så jag tycker att det är lite roligt....nästan som att gifta sig 12-12-12 Lycka till med bröllopet FrökenMäkelä!

  • Erica6­66
    Äldre 7 Mar 10:24
    #7

    Nej det har jag inte

Svar på tråden Några fler som ska gifta sig Fredag den 13:e September kl 13 2013?:-)