• ejonsar

    Proms & Weddings Malmö

    Har letat information om Proms & Wedding i Malmö men har knappt hittat någon tråd om detta.


    Vet nån om de är bra och seriösa att ha att göra med?


    Nån tråd skrev att de bara har kopior, dock finns de med på La Sposas hemsida?


    Vill inte lägga ut över 10k på en klänning som är oäkta.....


     


    Hjälp tack! :)


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-08 11:01
    Ingen som vet något om dom??
  • Svar på tråden Proms & Weddings Malmö
  • Lavelii

    Jag har ingen erfarenhet av dem...än. Men jag tror inte att de är oseriösa. Tänkte gå förbi nästa helg och kolla...just på La Sposa utbudet de har!

  • pamjofre

    jag vet inget om deras klänningar är "äkta" eller ej. Men de klänningar de har är väldigt väldigt fina, och personalen är underbara! Jag har köpt mina tre tärnklänningar där, och fick underbart bemötande varje gång jag var där! (Tyvärr hade jag redan köpt min brudklänning, innan jag hittade proms and weddings annars hade jag definitivt köpt där!). Jag skulle definitivt rekomendera dem ivf.
    Lycka till! 

  • Lakinna

    Jag beställde min klänning från Kina, men annars hade jag köpt från dem. Var där och provade och fick helt fantastiskt bemötande.

  • MissB
    ejonsar skrev 2013-02-06 15:45:02 följande:

    Har letat information om Proms & Wedding i Malmö men har knappt hittat någon tråd om detta.


    Vet nån om de är bra och seriösa att ha att göra med?


    Nån tråd skrev att de bara har kopior, dock finns de med på La Sposas hemsida?


    Vill inte lägga ut över 10k på en klänning som är oäkta.....


     


    Hjälp tack! :)


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-08 11:01
    Ingen som vet något om dom??
    Hej! Jag jobbar som professionell bröllopskonsult och varit med mina kunder på Proms&Weddings flertal gånger. De har fantastiskt service och mina kunder är alltid lika nöjda. Här finns inga kopior det kan jag garantera!
  • Fröken Fräken

    Jag har just beställt och fått min La Sposa-klänning från Proms & Weddings i Malmö och jag kunde inte vara nöjdare - trevligt bemötande, bra kundservice och framförallt - jag kan garantera att klänningen är äkta. Har synat den i sömmarna tidigare och detta är en äkta vara, ner till tvättlappen på insidan och galgen den kommer på. Dessutom har jag upptäckt att Proms & Weddings är mycket mer prisvärda på La Sposa än andra återförsäljare. Jag rekommenderar dem varmt!

  • solrosen83

    Jag var idag på Proms och weddings i Malmö. Det var rätt mycket folk, trångt. Jag fick inte den hjälp jag behövde och saknade den responsen. Förstår att det är många som vill prova men då tycker jag att man borde ha ett system eller varför inte tidsbokning. Det var en tjej som hade varit där kl. 10 och hon som arbetar där hade sagt att kom tillbaka vid ca 14 så är det lugnare då. Men när hon väl kom dit kl. 14.00 så var det rätt mycket folk och hon fick inte den hjälp hon borde få. Så hon gick därifrån.  Det var många som stod i kön osv. som ville komma till och prova sina klänningar. Jag kan varmt rekommendera Södra högtidskläder som ligger på Gustav istället.

  • Stinolf

    Kom ensam till affären och fick ett supertrevligt bemötande och hjälp med en gång fastän jag inte bokat tid. Sedan började dock tjejen slänga på mig klänningar, stressad till tusen. Efter ca 10 minuter fick hon ett telefonsamtal, och kom sedan aldrig tillbaka. Fick ta mig ur klänningen själv och gick därifrån utan att de reagerade.

  • solrosen83

    Äntligen har jag hittat min bröllopsklänning i Helsingborg. Bästa bemötande och väldigt trevliga och hjälpsamma. 

    sök efter bröllopsklänningar i Helsingborg ( Aina) heter affären. 

    Skrattande

  • eliii

    Var där och provade klänningar i påskveckan. Inte överdrivet mycket folk i butiken men fick ändå knappt någon hjälp. Upplevde personalen (den lilla interaktion jag hade med dom) som snäsig och högfärdig. Gick tvärs över gatan, till Palm design och, fick inte bara helt eminent service, utan hittade även min drömklänning på tre röda.

Svar på tråden Proms & Weddings Malmö