• Nano

    Hjälp! Klänningen är klar men skor????

    Har hittat klänningen. Spetsen slutar på mitten av vaden. Den är inte helt vit utan går lite åt ivoryhållet. Kommer ha vita rosor, lila syren och grönt i buketten och håret. Men vilka skor?



     Hitta dessa på ebay som jag blev tokkär i. Men tycker de blir lite förmycket med spetsklänning och blommor i håret. De har en klack på 10 cm och m2b är 7cm längre än mig.


     Tänkte mig då något enkelt typ:


    Men sen kom jag på mina gamla godingar som jag vet att jag kan gå hur länge som helst. (rotade fram dom från vinden och tog ett dåligt kort med mobilen)


    Risa eller rosa mig eller kom med andra idéer. Får inte vara svindyra. (eller jo kanske om de är gudomliga)
  • Svar på tråden Hjälp! Klänningen är klar men skor????
  • Bewi

    jättefin klänning!!! vore kul att se en bild med den på ;) jag skulle rösta på skor nr 2 sen nr 1 men absolut INTE nr 3 el 4... passar verkligen inte till klänningen och är ju inte bröllopsaktiga alls... men det är ju vad jag tycker och min smak :) 

  • TheD

    Det kanske bara är jag men rosa skor och en bukett som går i lila och grönt? För mig matchar det inte alls. Jag röstar på modellen som sko nr 2 :)

  • Nano

    TheD: Förstod inte riktigt vilka sko du tyckte bäst om?

    Bewi: Roligt att du tyckte om klänningen. Tycker inte heller att de sista är bröllopsaktiga men eftersom jag kommer ha spets och blommor i håret så kunde det kanske passa med nått grövre på fötterna som bryter av det pluttinuttiga.  

  • maxmamma

    Tycker den rosa skon eller de med glitter o blomman på var bäst, de som är bekväm de passar alls enligt mig på bröllop SKA det vara gulligt, blingit juh

  • Nano
    kramen skrev 2013-01-08 21:42:00 följande:
    www.brandos.se/perfect/ruby-ivory/a61369

    dessa skor tycker jag är fina :) tycker inte du ska välja svart eller brunt, alla komme bara kolla på skorna då
    Dom var riktigt fina. Dock kläckte min 8 åriga son en lösning??? Har ett par vita pumps som jag inte tycker om klacken på för den har nån skum träimitation. Sonen kom då på att jag kan sätta fast glitter på klacken. Så jag ska nog grubbla på det inatt. 
  • PiaB

    Jag röstar på sko nr 1 för jag har nästan likadana Tror jag har mer glitter på blommorna bara... De är jättejettefina på riktigt och ser ännu bättre ut än jag vågade hoppas. Tror de skulle passa perfekt till en spetsklänning. De är väldigt silvriga på riktigt, de ser mer grå ut på bilden. Så det beror på om du tycker silver passar till dina andra färger.


  • Nano

    När jag tom började drömma om skor beslöt jag mig för en skopaus. Förhoppningsvis snubblar jag över några nu när alla vårskor börjar komma. Tack alla för er hjälp!

Svar på tråden Hjälp! Klänningen är klar men skor????