• LillaP­i
    Äldre 6 Jan 18:30
    2783 visningar
    7 svar
    7
    2783

    Fotograf i Falkenberg med omnejd

    Hej,

    Letar efter en bra men inte hutlöst dyr fotograf i Falkenberg med omnejd som kan ta bröllopsporträtt.

    Någon som kan rekommendera en bra fotograf?

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Fotograf i Falkenberg med omnejd
  • Christ­inaJ
    Äldre 6 Jan 19:36
    #1

    Jag kan verkligen rekommendera XerviarFotograf. Kolla www.xerviarfotos.com.nu eller www.xerviarfotograf.com.nu 

  • Äldre 6 Jan 20:32
    #3
    -1

    Åh! Mikaela Wien! m.facebook.com/fotografmikaelawien&_rdr#!/fotografmikaelawien?id=272049586213548&soft=side-area&%24MURI__user=0 Du kan även se hennes fina blogg vägen till lycka! mikabellas.blogspot.se/

  • Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 28 Jan 22:03
    #5

    Åh är det ngn som har någon prislista från Mikaela? Fantastiska bilder!!! Dock har jag en känsla att hon inte riktigt passar budgeten...

  • Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 28 Jan 22:03
    #6

    Åh är det ngn som har någon prislista från Mikaela? Fantastiska bilder!!! Dock har jag en känsla att hon inte riktigt passar budgeten...

  • LillaP­i
    Äldre 29 Jan 09:54
    #7
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2013-01-28 22:03:28 följande:
    Åh är det ngn som har någon prislista från Mikaela? Fantastiska bilder!!! Dock har jag en känsla att hon inte riktigt passar budgeten...
    Hej,
    Maila till henne, eller kontakta henne på FB så får du en lista av henne. Porträtt tror jag var 4800:- Har inte listan här nu...
  • Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 29 Jan 18:15
    #8
    LillaPi skrev 2013-01-29 09:54:51 följande:
    Hej,
    Maila till henne, eller kontakta henne på FB så får du en lista av henne. Porträtt tror jag var 4800:- Har inte listan här nu...
    Tack!
  • Äldre 4 Aug 08:38
    #9

    Kolla hos FingerPrints Reklam. Allan är jätteduktig

Svar på tråden Fotograf i Falkenberg med omnejd