• fiskin

    Charmig bygdegård el likn i Moratrakten sökes!

    Ett rop på hjälp!! Sökes: allt-i-ett-bröllopsställe i fäbodsmiljö i Dalarna!


     


    Jag och min blivande hade i god tid bokat ett ställe i Dalarna i fäbodsmiljö för utomhusvigsel, festlokal och boende - allt på samma ställe för 80 personer. Vi kunde själva catera mat, servera inköpt dricka och sköta allt på egen hand, MEN, detta ställe som varit i drift i 60 år valde att gå i konkurs 5 månader innan vårt bröllop den 8 juni!


     


    Så PANIK med andra ord! Letar med ljus och lykta efter ett liknande ställe! Hoppas ni kan ge många förslag som jag kan följa upp.


     


    Alternativet är att "bara" hitta en bygdegård i Moratrakten för fest och vigsel. Någon som är förslag eller vet vart man kan vända sig för att få pejl på de charmiga bygdegårdar som finns omkring Mora?

  • Svar på tråden Charmig bygdegård el likn i Moratrakten sökes!
  • Akjson

    Bystugan i Bonäs! Jättefint med utsikt över vattnet, orsasjön. Var på bröllop där i somras. Det finns stugor runt om huset att hyra och bo i, charmiga.

  • fiskin

    Tack snälla ni! Vi har (tack o lov) redan ställe nu. Tack o lov för det är mindre än en månad kvar till bröllopet! Men visst är omgivningen fint! Tack för förslagen ändå!

Svar på tråden Charmig bygdegård el likn i Moratrakten sökes!