• Annamolly

    Ett extra par (bekvama) skor till kvallen?

    Hade ni, eller ska ni ha, ett par extra skor till kvallen?

    Jag kommer att ha hogklackade skor, men jag har lite problem med fotterna (ledgangsreumatism) och vi kommer ha en fest som pagar till tidigt nasta morgon, sa jag tror jag kommer behova ett par extra skor att byta till. 

    Vi ska ha festen vid en strand (inte pa stranden, men pa en sorts altan som ligger ovanfor) sa jag funderar pa flipflops eller nagot annat lite informellt. Fast min klanning kommer ju att slapa i marken eftersom den ar gjord for hoga skor... 
     
    Hur ska ni andra gora (eller gjorde, om ni redan ar gifta)?
     


    2013.06.22 Samos, Grekland
  • Svar på tråden Ett extra par (bekvama) skor till kvallen?
  • daniiel

    Jag hade svarta pumps på bröllopsdagen, men hade köpte ett par bekväma svarta ballerina att kunna byta om till ifall det behövdes. Jag vägrade ha ont i fötterna på bröllopsdagen! Jag ville känna mig bekväm, så jag kunde slappna av och må bra och ha roligt :)

    Jag bytte dock aldrig skor. Strax efter midnatt intog jag istället dansgolvet barfota :P


  • maxmamma

    ja eftersom du har reumatism i fötter o fotleder så skulle jag rekommendera dig att ta på dig ett par snygga skor men med lite lägre klack senare så inte dina fötter o fotleder behöver ta mer styrk än nödvändigt.


    du ska inte förstöra dig så du får lida för det i längden, det är inte värt det. har vänner som har reumatism o sett hur det gick för dem o jag själv har problem med leder särskilt handleder o fotleder o knän o höftleder så jag kommer nog oxå byta skor under kvällen för jag vill kunna röra mig o gå dagen efter oxå.


    så tänk efter på om det är värt att gå med fruktansvärd värk några dagar senare eller inte.


    Hur som helst så önskar jag er lycka till med bröllopet.

Svar på tråden Ett extra par (bekvama) skor till kvallen?