• Biographic

    Vinetiketter

    Hej! Är det någon som har beställt vinetiketter att sätta på flaskor?
    Jag vill ha ganska enkla med våra namn och datum men hittar inga bra nånstans. De enda jag gillar är sånna man skriver ut själv och vi har ingen skrivare.

  • Svar på tråden Vinetiketter
  • Chicita

    Vet inte vart man hittar vinettiketter men ett tips angående utskrifter...
    Gå till ett hotell (modell större, sånt som har konferenser. Alla hotell i Choice-kedjan som heter något med Quality är sådana exempelvis) och fråga om du kan få skriva ut hos dom mot att du betalar för utskrifterna.
    Ta med filerna du vill skriva ut på ett USB-minne bara. Eller kolla om du kan maila filerna till dom och hämta utskrifterna senare. 

  • FrökenMäkelä

    Du kan inte låna skrivare av någon då?


    Annars kostar inte en skrivare så mycket så kanske lönar sig för att få det ni vill ha? Men låna av någon borde vara enklast och betala för att man använder färgpatronerna.

  • Biographic

    Jo det är nog enklast. Limmar man fast dom då eller hur gör man?

  • FrökenMäkelä

    Limmar eller så köper du etikettpapper, kostar visserligen mer men mindre kladd.

  • Jenny121212

    Jag beställde från vista print. Väldigt enkla, men helt okej. Vi blev nöjda iaf.

  • Biographic

    Funkar etikettpapper i vilken skrivare som helst?

  • FrökenMäkelä
    Biographic skrev 2012-11-10 23:54:15 följande:
    Funkar etikettpapper i vilken skrivare som helst?

     


    Fungerar oftast i alla så kallade hemma skrivare. Värre är det om man tex gör det på jobbet i sådan stor kopiator(cerox) i dem kan man bara använda rekomenderat skrivarpapper.

Svar på tråden Vinetiketter