• Ikka
    Äldre 13 Oct 00:16
    812 visningar
    5 svar
    5
    812

    Fotograf Orust med omnejd

    Hejsan!

    Är det någon som kan rekomendera en bra bröllopsfotograf på Orust, Stenungsund, Tjörn?

    Ikka

  • Svar på tråden Fotograf Orust med omnejd
  • Havsbr­ud
    Äldre 13 Oct 09:16
    #0

    Det letar jag också efter!!!

  • TeaSpo­on
    Äldre 13 Oct 09:38
    #0

    Jag borde kunna ge ett bra exempel eftersom jag är uppvuxen i Stenungsund. Jag gjorde en sökning på gulasidorna och hittade:
    www.gulasidorna.se/query&heading_exact=Fotografer&district_name=&district_type=&geo_area=Stenungsund

    och jag vet att kamerahuset alltid har gjort bra fotografier (skyltning i fönstret)

  • Marina­I
    Äldre 13 Oct 13:30
    #0

    Atelje profilen i falkenberg fotar mycket i bohuslän, se www punkt ateljeprofilen punkt se Mycket Duktig Fotograf!
    /marina

  • Ikka
    Äldre 14 Oct 00:51
    #0

    Marinal

    Men, att ta en fotograf från Falkenberg... Kostar inte det en förmögenhet??? Vill inte lägga hur mycket som helst på foto....

    Tack för tipset ialla fall!!

  • Marina­I
    Äldre 14 Oct 12:55
    #0

    Hon tar lite reseersättning men inte så värst mycket. Ring och hör med henne, hon hör väl inte till de billigaste fotograferna men jag kan garantera att du blir helnöjd! Hon har vunnit många priser och är otroligt noggrann, ser till att alla detaljer blir perfekta (såsom klänningsfåll, halsband, hår etc).
    /marina
    Ps Det är bara 10 mil till Göteborg härifrån så så värst långt är det inte + landsortsfotografer är billigare generellt Ds

Svar på tråden Fotograf Orust med omnejd