• Äldre 4 Aug 11:29
    18266 visningar
    48 svar
    48
    18266

    Visa era "Tack"-kort...Bildtråd

    Har inte kommit så långt själv som att planera hur "Tack"-korten ska se ut (är fortfarande i komma på hur inbjudningskorten ska se ut) Men ni som har kommit dit....visa gärna era Tack-kort...och inspirera andra när dom ska fixa ihop sina kort...

  • Svar på tråden Visa era "Tack"-kort...Bildtråd
  • Äldre 4 Aug 11:36
    #1


    Våra tackkort som gick ut för ett par dagar sedan
  • Äldre 4 Aug 11:36
    #2

  • Äldre 4 Aug 11:36
    #3
  • Äldre 4 Aug 11:36
    #4

  • Äldre 4 Aug 12:04
    #5
  • Oniq
    Äldre 4 Aug 12:59
    #6


    Den svarta ytan på baksidan skrev vi personliga hälsningar och tack på.

    ..och nej, det var inte kortet som jag tyckte var finast som vi valde, det här är kortet vi båda börjar skratta av :) Min man stod och visualiserade sig hur Han Solo hade sett ut på ett liknande fotot och vi hade funderingar på att photoshoppa in ewoker i bakgrunden.
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Äldre 4 Aug 15:32
    #7

    Framsidan matchar våra inbjudningskort & placeringskort.



    Jag kan inte lägga in bild på mittuppslaget, men där valde vi att ha 2 stående bilder. En av oss båda tillsammans & en på våra händer med ringarna. När man viker upp kortet så är åvansidan blank & där kommer vi skriva personliga tack till gästerna. Bilderna är på nedre sidan. 


    På baksidan har vi en bild där alla gästerna är med Solig

  • Äldre 4 Aug 15:58
    #8

    Nu kommer det bli lite av skräpbilder. tog med mobilkamera och orkade inte ta om eller fixa med ljus :p

  • Äldre 4 Aug 16:00
    #9

    Men va f*n!!!! Nu kan jag inte få upp bilderna.... Får återkomma.

  • FruSte­ndahl
    Äldre 4 Aug 17:09
    #10
    Oniq skrev 2012-08-04 12:59:11 följande:


    Den svarta ytan på baksidan skrev vi personliga hälsningar och tack på.

    ..och nej, det var inte kortet som jag tyckte var finast som vi valde, det här är kortet vi båda börjar skratta av :) Min man stod och visualiserade sig hur Han Solo hade sett ut på ett liknande fotot och vi hade funderingar på att photoshoppa in ewoker i bakgrunden.
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
    haha, va roligt...och fint :)
Svar på tråden Visa era "Tack"-kort...Bildtråd