• MrsH

    Har nog världens bästa vänninor

    I lördags morse kom min blivandes bestman ( som är sambo men en av mina tärnor) och kidnappade mig på sin motorcycklen, de ända jag fick veta var att jag skulle ha på mig en rosa klänning, tiara och en heliumballog:)

    Vi åkte en tur på motorcycklen och sen släppte han av mig i en park och där stod alla mina fantastiska vänner helt iklädda i vitt och dukat upp den finaste picknic, allt gick i rosa och dom hade hängt upp ballonger i träden.

    Vi satt där och då kom en fotograf som fotade både mig själv och bilder på oss tjejer tillsammans. 

    Efter de fick jag hoppa in i bilen och vi åkte ner till Laxfabriken i Falkenberg ( Bor i Göteborg) och där åt vi lunch och slumålet var Hotell Tylösand, där jag fick spa med behandlingar och när jag kom tillbaka till rummet var de en ny fantastisk picknic som väntade på mig:)

    Sen var dans HELA natten lång för att sedan dan efter åka hem och möta upp grabbarna och äta brunch, dom hade nämligen tagit min blivande man igår med efter bestan släppte av mig:)

    Är så tacksam för att jag har så fina vänner och kommer för alltid minnas denna magiska dag!!

    Kram till er alla blivande brudar på Bröllopstorget!! 

  • Svar på tråden Har nog världens bästa vänninor
  • vinterfrost

    Låter som en toppen dag!! Grattis och Lycka till med bröllopet

  • Linda77

    Låter som en underbar dag!! Önskar all lycka inför kommande bröllop!!


     


     

  • Melton85

    Vilken toppendag :) hade själv också en fantastisk möhippa för några veckor sedan. Så underbara vänner man kan ha :) lycka till på bröllopet :)

Svar på tråden Har nog världens bästa vänninor