• Svar på tråden Finaste inbjudan jag har sett!
  • Willow

    Faller inte riktigt mig i smaken, men alla ar ju olika
    Personligen tycker jag den har ar bland den finaste inbjudningarna jag nansin sett!
    Jag gjorde var ordentligt obsessed nar jag gjorde all research innan vi gjorde vara inbjudningar och den har var den vi tog en hel del inspiration fran. For ovrigt aven pa mina absoluta favorit bloggar/websidor!
    http://ohsobeautifulpaper.com/2011/08/christine-ians-diy-woodland-wedding-invitations/

    Vore roligt om fler delade med sig av sina favoriter (alltsa inbjudningar, vad ni hamtar/hamtade er inspiraiton fran for just inbjudningar) 

  • TheD

    Nej usch. Tycker inte det var fint alls :)


     


    Vi hämtade inte inspiration från något utan vi satt vid datorn bläddrade bland sidor tills vi kom fram till ett kort som vi gillade.

  • Jaget
    Willow skrev 2012-06-14 17:23:46 följande:

    Faller inte riktigt mig i smaken, men alla ar ju olika
    Personligen tycker jag den har ar bland den finaste inbjudningarna jag nansin sett!
    Jag gjorde var ordentligt obsessed nar jag gjorde all research innan vi gjorde vara inbjudningar och den har var den vi tog en hel del inspiration fran. For ovrigt aven pa mina absoluta favorit bloggar/websidor!
    ohsobeautifulpaper.com/2011/08/christine-ians...

    Vore roligt om fler delade med sig av sina favoriter (alltsa inbjudningar, vad ni hamtar/hamtade er inspiraiton fran for just inbjudningar) 


    Också jättefint! Allt personligt som är lite genomtänkt faller mig i smaken. Håller med om att det vore kul om fler tipsade om var de hämtat sin inspiration! Är så kul att se :)
  • Katten333

    Tycker att det var superhärliga inbjudningskort! Alltid kul med annorlunda och personliga uttryck.

  • bride2be
    Willow skrev 2012-06-14 17:23:46 följande:

    Faller inte riktigt mig i smaken, men alla ar ju olika
    Personligen tycker jag den har ar bland den finaste inbjudningarna jag nansin sett!
    Jag gjorde var ordentligt obsessed nar jag gjorde all research innan vi gjorde vara inbjudningar och den har var den vi tog en hel del inspiration fran. For ovrigt aven pa mina absoluta favorit bloggar/websidor!
    ohsobeautifulpaper.com/2011/08/christine-ians...

    Vore roligt om fler delade med sig av sina favoriter (alltsa inbjudningar, vad ni hamtar/hamtade er inspiraiton fran for just inbjudningar) 


    Det här tyckte jag om :) Lite snuskigt meddelande bara ;) Men så ska det vara!
  • Willow
    bride2be skrev 2012-06-15 16:37:43 följande:
    Det här tyckte jag om :) Lite snuskigt meddelande bara ;) Men så ska det vara!
    Forstar inte riktigt vad du menar med snuskigt meddelande?
  • pulmonate

    ps. Glömde ju säga att jag tyckte att de inbjudningarna var jätte söta och personliga! Det blir så många likadana inbjudningar tycker jag. Tycker om när man lägger ner lite tid och gör det till något som folk minns.


  • bride2be
    Willow skrev 2012-06-15 18:02:29 följande:
    Forstar inte riktigt vad du menar med snuskigt meddelande?
    "Join us in the woods" - kan ju tolkas sexuellt? Eller det kanske bara är jag och mina graviditetshormoner.
Svar på tråden Finaste inbjudan jag har sett!