• nrkpgbrud

    Vår möhippa/svensexa-tips kanske?

    Vi gjorde det enkelt för oss. Vi bjöd själva in till den



    . Vi startade med en gemensam fest och sen gick vi åt varsitt håll. Vi hade en frågesport stund om oss och vi fick flera tal från de inbjudna.
    Tjejerna hade sagt åt mig att inte sminka mig eller fixa håret och att det inte spelade nån roll vad jag hade på mig. Jag tog klänningen som jag hade valt men det blev lite ändrade spelregler när festen drog igång. Jag vart sminkad utan att få se mig själv. De snodde mobilen för mig och lade upp flera bilder på FB.
    Under kvällen fick jag en T-shirt som det stod blivande brud på som med textilpennor signerades.
    Min M2B fick oxå en make-over till en gangster. (Han är oftast väldigt finklädd med både skjorta och kavaj)
    Tjejerna gav mig en påse fylld med uppdragslappar där jag fick dra och utföra vad som stod nere på stan. Under tiden så dokumenterades allt och hamnade på FB. Fick bl.a. sjunga kärlekssånger för främlingar och klippa av tvättlappar på killars kalsonger. En uppgift var att handklova mig fast i folk och ta bild på det. Superkul! Observera att jag var helt nykter under detta så det gjorde det hela mer spännande. Bifogar ett litet collage på vad som hände under kvällen. Hoppas detta kommer till nytta för er andra som planerar antingen er egna eller andras ;)
Svar på tråden Vår möhippa/svensexa-tips kanske?