• Bailan­do
    Äldre 1 May 17:04
    15585 visningar
    8 svar
    8
    15585

    Vilket löshår är bäst?

    Varifrån köper du ditt löshår (äkta hår)? Jag vill gärna köpa något som är bra, har tex hört mestadels dåliga recensioner av Rapunzel of Sweden så vågar inte köpa därifrån.

  • Svar på tråden Vilket löshår är bäst?
  • Juli
    Äldre 1 May 17:08
    #1
    -1
    Bailando skrev 2012-05-01 17:04:01 följande:
    Varifrån köper du ditt löshår (äkta hår)? Jag vill gärna köpa något som är bra, har tex hört mestadels dåliga recensioner av Rapunzel of Sweden så vågar inte köpa därifrån.
    Jag tror det bästa är att du köper via din frisör. Jag ska köpa via min frisör.

    Jag har oxå hört doliga recensioner av bla taj mahal (tror den heter så)i stockholm.

    man vill ju ändå se bra ut på sin bröllopsdag. har dock inte bestämt om de ska sättas in med clips eller fästas fast med kreatin vax. hur ska du göra?
  • Bailan­do
    Äldre 1 May 17:15
    #2
    Juli skrev 2012-05-01 17:08:12 följande:
    Jag tror det bästa är att du köper via din frisör. Jag ska köpa via min frisör.

    Jag har oxå hört doliga recensioner av bla taj mahal (tror den heter så)i stockholm.

    man vill ju ändå se bra ut på sin bröllopsdag. har dock inte bestämt om de ska sättas in med clips eller fästas fast med kreatin vax. hur ska du göra?
    Jag tänker använda keratinvax. 
  • Äldre 2 May 07:44
    #3

    Jag har använt hårträns (sytt på fläta) från Rapunzel och tyckt att det är helt ok, min kompis återgår alltid till dem för att hon tycker de har bäst kvalitét (hon har använt löshår i tolv år nu). Det europeiska löshåret är mycket bättre än det vanliga med.


    Men det är väl som med allt annat? Självklart blir det bättre kvalitet om en professionell gör det. Jag kommer att använda tejp-träns från ovannämnda företag på min stora dag, 1500 vs ca 5000 om man jämför med att få det professionellt gjort, det är halva min bröllopsbudget

  • millem­ill
    Äldre 2 May 10:09
    #4

    Jag har testat clips från Rapunzel, och tycker att de funkar jätte bra!


    Jag valde inte det europeiska håreteftersom det är så mycket tunnare och tål inte lika mycket som det asiatiska.


     

  • J8783
    Äldre 2 May 10:18
    #5

    Också köpt clips från Rapunzel, inga dåliga erfarenheter från min sida. Dock blir löshåret mycket tovigt och ofräscht om man inte vårdar det efter tvätt osv. Men mitt riktiga hår är slitet och självlockigt så det funkar ju ändå Har deras löshår på mig på profilbilden.. 

  • Monica­89
    Äldre 3 May 09:49
    #6

    köpte från fyndig.se nu, har inte satt i det än men ser fint ut. Men jag köpte inte äkta utan något som heter typ kamelont eller liknande, ser ut och känns som äkta hår och går att värmebehandla :)

  • sabz
    Äldre 3 May 09:55
    #7

    Jag köper mitt från www.rapunzelrapunzel.co.uk/. Tar ca tre dagar att få hem och det är lite billigare än att köpa från Sverige. Har provat massor av olika hår med clips och andra metoder, men detta hår gillar jag bäst.

  • Äldre 24 Sep 15:44
    #8

    Löshår från www.hairtastic.se tipsar jag om.
    De har hårförlängningar i olika kvalitér och priser som är bättre än det jag testat.
    Äkta löshår i både nail hair keratinvax och även clip on set.

Svar på tråden Vilket löshår är bäst?