• vinter­frost
    Äldre 29 Apr 12:36
    3151 visningar
    9 svar
    9
    3151

    Träna?Hund?Kaffe? :)

    Hej! Nu bor jag förvisso inte i Sollentuna men inte långt ifrån - Roserberg. Är inte så rädd för o ta mig till Sollentuna heller Har precis oxå börjat med viktminskningen till bröllopet :) Hund har jag med. Kaffet hoppar jag nog då jag föredrar te (eller eg cola men det går inte ihop med viktminskningen) Är mammaledig med min 3 månaders son, så tid finns.. Sen har jag en dotter på lite mer än 2,5 år så mina dagar kretas mycket runt hennes tider på dagis :) 

  • vinter­frost
    Äldre 29 Apr 12:55
    #3

    Roserberg är den lilla byn som ligger mellan Märsta och Väsby. Det tar ca 20 minuter o ta sig till Stinsen tex. M2b jobbar i edsberg (mitt i mot bilprovningen)  Har en jack Russell hane på 10 år Han är min första bebis även om han var nästan 4 när han kom till oss. Vad har du för hund då? Här blir det bröllop 8 december i år. Ni? Ja eftersom jag nyligen har fött barn med kejsarsnitt så har jag inte kunnat träna så mkt (och så sa jag redan innan att jag skulle lugna mig minst 3 månader så kroppen hann återhämta sig lite)  Så det har blivit promenader. Men jag hade väl tänkt återuppta liknande träning som jag hade innan graviditeten då körde jag cross trainer, lite rodd och lite andra maskiner på gymmet, samt lite simning, vattenjumpa och zumba..

  • vinter­frost
    Äldre 30 Apr 09:20
    #6

    Aha :) Mysigt men valp. Då har du ju med en bebis ;) Då har vi lite lika träningsform då :) Vore kul och ha någon o peppa och bli peppad av. Vad gör du på dagarna annars?

Svar på tråden Träna?Hund?Kaffe? :)