• Forumvärd

    Rejta skorna!



    Vad tycker du om de här skorna?
    Är detta något du själv skulle välja?
    Sätt ditt betyg där 1 är underkänd inget du skulle välja och 5 är "jättefin det vill jag ha"

    Skriv gärna ett par rader i tråden kring hur du resonerar.
    Vad är det som gör skorna attraktiva respektive oattraktiva?Solig
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Rejta skorna!
  • Chicita

    Pst... först vill jag bara säga att ordet "Rejta" inte existerar på svenska. Det heter betygsätt Tungan ute
    Or ska vi talk swenglish framöver in the forum? 

    Nåväl jag satte en trea, för jag gillar färg på brudskor, tycker att det är en sån där detalj som kan lyfta hela utstyrseln. Däremot gillar jag inte spetsdetaljen på just dom där skorna, den såg ut att vara påklistrad i efterhand.

  • Forumvärd
    Chicita skrev 2012-04-26 11:13:37 följande:
    Pst... först vill jag bara säga att ordet "Rejta" inte existerar på svenska. Det heter betygsätt Tungan ute
    Or ska vi talk swenglish framöver in the forum? 

    Nåväl jag satte en trea, för jag gillar färg på brudskor, tycker att det är en sån där detalj som kan lyfta hela utstyrseln. Däremot gillar jag inte spetsdetaljen på just dom där skorna, den såg ut att vara påklistrad i efterhand.
    Yes aj think vi kan do a mix
    Nej du har själfallet alldeles rätt Solig

    Jag gillar också färgen på skorna och skulle kunna ha valt dom men även jag vill peta bort spetsen. Just spetsen gör att skorna ser "fel" ut.
    Annars gillar jag designen och höjden på klacken. Gillar framförallt att det är täckt tå.
  • sannasofia

    Jag satte en 2, av den anledningen att spetsen verkligen är skitful, om man får säga så.. Oskyldig 

    I övrigt är skorna helt ok!

  • Forumvärd
    sannasofia skrev 2012-04-26 11:19:54 följande:
    Jag satte en 2, av den anledningen att spetsen verkligen är skitful, om man får säga så.. Oskyldig 

    I övrigt är skorna helt ok!
    Jaa man får säga så
  • MeaJ
    Chicita skrev 2012-04-26 11:13:37 följande:
    Nåväl jag satte en trea, för jag gillar färg på brudskor, tycker att det är en sån där detalj som kan lyfta hela utstyrseln. Däremot gillar jag inte spetsdetaljen på just dom där skorna, den såg ut att vara påklistrad i efterhand.
    Satte en 3:a. Är av samma åsikt  som ovan Glad
    Sommarbrud 2013
  • Pyttsan

    Jag gillar bandet om vristen, färgen och att det är täckt tå. 

    Jag gillar inte klackhöjden, att tån är så spetsig och den lilla spetskanten är inget jag själv hade valt. Den kan se bra ut på någon annan.

    Gav en 2a. (men jag håller med tidigare rejta?!?! Värdera, betygsätt) 

  • aniara

    Håller med Pyttsan. Spetsig tå är skitfult, spetskanten passade inte in och klackhöjden (och ffa klackformen!) passar inte mig. Jag satte en 1:a. Skulle verkligen inte ta på mig de där.

  • blackopal

    Jag gillade inte modellen (kanske pga vinkeln på bilden) och inte heller spetskanten.
    Färgen var fin dock!

  • Nikkita

    Jag gillar modellen & färgen, men tycker inte alls att spetsen är fin... Det blir en 3 från mig! 

  • J8783

    Röstade en 2:a. Vill inte ha dom själv. Men säkert jätte fina på någon annan.
    Färgen var jätte fin, men njae spets? Varför det, inte min smak. Men säkert fint på en romantisk brud? ;)
    Spetstå gillar jag ej.

Svar på tråden Rejta skorna!