• syringa

    Ljusblå skor

    Har ni tips på ljusblå / pastellblå skor? Tycker det är svårt att hitta. Vi har ljusblå i färgtemat (hortensia eller förgätmigej i bukett) och jag är sugen på skor i denna färg. De får gärna ha höga klackar och stängd tå, men måste ha någon slags spänne runt vristen/över foten (kan inte ha vanliga klassiska kliva i-pumps). 

  • Svar på tråden Ljusblå skor
  • daniiel
    syringa skrev 2012-04-20 15:48:53 följande:
    De var verkligen snygga! Gillade nr 1 starkt... Och bra pris också!
    Ja, dom var fina :) Hehe ja, går ju inte att sticka under stolen med att bra pris oftast är ett plus ;P
  • Chicita
    solfrid skrev 2012-04-20 22:50:58 följande:
    Fly London har ett par apsnygga!

    www.brandos.se/fly-london/babs-142154-blue/a5... 

    Om man fixar klacken. 
    Öppen tå och utan vristrem...
    Skrev inte TS att hon ville ha stängd tå och absolut vristrem?

    Jag satt också och letade, men hittade väldigt få som fyllde dom kriterierna. Eller så var det fel blå.
    Det hade varit lättare att hitta en sandal, eller öppen tå och utan vristrem som sagt Obestämd 
  • solfrid

    Äsch, jag läste väl lite slarvigt. Ville så gärna tipsa om dessa underbara skor som jag själv har tvingats nobba eftersom jag absolut inte klarar klacken. 

    Jag är inte personen som sitter och tokletar saker åt andra (har fullt upp med mig själv) men kommer jag att tänka på något så tipsar jag gärna.

    Men jag får förstås läsa kriterierna noggrannare nästa gång. 

  • Chicita
    solfrid skrev 2012-04-20 23:10:08 följande:
    Äsch, jag läste väl lite slarvigt. Ville så gärna tipsa om dessa underbara skor som jag själv har tvingats nobba eftersom jag absolut inte klarar klacken. 

    Jag är inte personen som sitter och tokletar saker åt andra (har fullt upp med mig själv) men kommer jag att tänka på något så tipsar jag gärna.

    Men jag får förstås läsa kriterierna noggrannare nästa gång. 
    Nej "tokletar" gör inte jag heller. Men om man sitter vid datorn och inte har annat att göra så kan man ju surfa runt om någon behöver hjälp Glad
    Skorna är jättesnygga men jag håller med dig om klacken Obestämd

    Jag skulle nog inte tänkt på det om det inte var för att jag själv snubblade över dom när jag satt och letade lite åt TS och nobbade dom för att det inte stämde med vad hon önskade. Hade sett dom bara nån minut innan du postade nämligen...
  • syringa
    solfrid skrev 2012-04-20 22:50:58 följande:
    Fly London har ett par apsnygga!

    www.brandos.se/fly-london/babs-142154-blue/a5... 

    Om man fixar klacken. 
    Jättesnygga, verkligen!!
    Jag älskar pumps men pga att jag har väldigt små fötter vill jag ha nåt som håller fast vristen, det känns som jag ska trampa ur dem annars...
    Men färgen var helt underbar.
  • syringa

    Tack för alla tips, fyll gärna på med fler om ni snubblar över några blå skor....

Svar på tråden Ljusblå skor