• JSLO

    Hjälp med inbjudan till hemligt bröllop

    Hej alla ni som är bra på att formulera er! Vi skulle behöva lite hjälp!

    Vi hade planerat in ett hemligt bröllop där bara min blivande mans och mina föräldrar ska vara med. Vi ville helst hålla allt hemligt även för dem och överraska dem på dagen så att säga. Men mina föräldrar bor i en annan stad och nu säger de att de inte kan komma och hälsa på det datumet vi föreslagit (Vi sa att vi ville att de skulle besöka oss en viss helg i sommar för att det var den enda helgen vi kunde.)

    Så hur ska vi nu bära oss åt? Vi måste ju säga något ändå för att få dem att inse att det är viktigt att de kommer. Så vi tänkte väl göra nån slags rolig inbjudan till dem. Men det måste framgå att det är hemligt och de får absolut inte berätta för någon annan vad som är på gång.

    åh hjälp! 

  • Svar på tråden Hjälp med inbjudan till hemligt bröllop
  • CoG

    Kanske är värt att kolla upp vad dom har för andra planer erat datum så att ni vet att det är ngt dom kan skippa då dom får veta hur viktigt det är för er.

  • JSLO
    CoG skrev 2012-04-19 11:25:10 följande:
    Kanske är värt att kolla upp vad dom har för andra planer erat datum så att ni vet att det är ngt dom kan skippa då dom får veta hur viktigt det är för er.
    Jodå det har vi koll på. Deras planer är att min mamma jobbar. Så det handlar om att ta ut en extra semesterdag vilket jag är säker på att hon skulle göra om hon visste vad som var på g.
  • Misswert

    I hemlig vill vi ta vår kärlek till en ny nivå.


    Vi hoppas att ni har chansen att komma,


    då ni är två av de få som vi bjudit.


     


    Eller något i den stilen kanske?

Svar på tråden Hjälp med inbjudan till hemligt bröllop