• Emblas Mamma
    Äldre 9 Apr 17:29
    2483 visningar
    5 svar
    5
    2483

    Någon mening att sälja sin oasis?

    Vill påpeka att detta är INTE någon reklam eller försäljning från min sida. Vet bara inte vilken hemsida jag skall använda mig av.

    Har en jättefin oasis i silverfärg och undrar om det är någon mening att sälja den?
    Behöver den inte längre, och kommer slänga den om jag inte säljer den. Men när jag kikar runt på bröllopstorget och tradera verkar det inte finnas någon som säljer sådana.
    Därför undrar jag om det är någon idé att sälja den och i så fall vart jag ska lägga ut den?

    Ni som gift er och säljer mycket av det ni använde er av; Vart lade ni ut grejerna till försäljning?


  • Svar på tråden Någon mening att sälja sin oasis?
  • Emblas Mamma
    Äldre 9 Apr 17:49
    #2
    passionsblomman skrev 2012-04-09 17:42:04 följande:
    Silverfärgad Oasis?

    Oasis är ju ett företag, som bla säljer det de är mest kända för-stickmassa för våta/torra arrangemang. Den vanliga för våta, är ju grön, men det finns också bollar och andra figurer för mer dekorativa ändamål, i olika färger, men silver såg jag aldrig när jag var grossist för dem?

    menar du själva stickmassan, eller är det något annat du har?
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
    Oj, förstod inte att det var så mycket =)
    Så här ser den ut kan man säga:


     


    fast i silver och lite fina former med silverblad och sådant. Allt som är på denna finns utom det där gröna i mitten - vilket jag tror man byter ut? Nätet ovanpå finns kvar.


     


    Är det bara att slänga eller ska man sälja/ge bort den? Solig


  • Emblas Mamma
    Äldre 9 Apr 18:10
    #4
    passionsblomman skrev 2012-04-09 17:53:28 följande:
    Hihi, det var precis ett sådant jag misstänkte att det var. Det är alltså ett brudhandtag från det företaget du har att sälja. Det kan du visst göra, eller ge bort det, men den som ska använda det efter dig, måste sätta dit ny oasis, dvs själva den gröna stickmassan som blommorna ska stickas fast i. Handtaget är ju absolut återanvändningsbart, så det är ju synd att kasta det. Lägg ut det här i BT´s säljgalleri, så får du några tior för det.
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
    Tack för din hjälp Solig Då är det alltså inte en oasis jag säljer Flört
Svar på tråden Någon mening att sälja sin oasis?