• Daludd

    Färg på skorna på brandos?

    Hej! Undrar om ni har erfarenhet av om "Färg: vit" verkligen stämmer på brandos - för jag kan klicka på skor som på bilden är nästan beiga - de kan omöjligen vara vita, t.ex i tyg, som ändå står som vita. 

    Jag vill ha dessa skor eller liknande:
    www.brandos.se/ivory/fergy-1-wht/a11073

    Men tänkte bara höra om man kan veta om de verkligen är vita vita, och inte ivory eller något annat...
     

  • Svar på tråden Färg på skorna på brandos?
  • Sara1291

    jag beställde ett par från brandos, märket perfect. det stod vit i beskrivningen men på bilden var de krämfärgade.


    när skorna kom hem var de så vita att de skimrade i blått.. inte alls nöjd

  • MrsH

    Jag beställde ett par där de stod vit men när de kom hem var dom nästan smuts gula:(
     

  • Bröllop201206

    Jag köpte mina brudskor från brandos och dom var vita när jag fick hem dom. De var t.om. Finare i verkligheten än på bilderna på brandos hemsida. Du kan ju alltid skicka tillbaks skorna om du inte skulle vara nöjd med färgen. Visst har dom väl fri retur fortfarande? Det hade dom när jag skickade efter en massa par skor som jag ville prova för att komma fram till vilket par jag tyckte bäst om, resten skickade jag tillbaks.

  • Daludd

    Vilka blandade svar! Okej okej, jag får helt enkelt chansa om de har fri retur - avskyr bara krånglet :) 

Svar på tråden Färg på skorna på brandos?