• Loollo­o
    Äldre 17 Mar 01:57
    3115 visningar
    9 svar
    9
    3115

    Bra/billig lokal runt Danderyds området

    Hej, vi har nu bestämt oss för att gifta oss, så nu har vi börjat kolla runt på olika lokaler/restauranger för att ha våran bröllopsfest på.. är det någon som vet någon bra runt danderyd? som är ändå rätt billigt.. vi tänkte ha bröllop för ungefär 55-60 gäster.. någo som har tips?
     

  • Svar på tråden Bra/billig lokal runt Danderyds området
  • ungbru­d
    Äldre 17 Mar 19:41
    #1

    eldvarn ligger 5 min från danderyd i sollentuna helt underbar den ska vi ha :Dbra pris

  • Loollo­o
    Äldre 18 Mar 00:24
    #2
    ungbrud skrev 2012-03-17 19:41:12 följande:
    eldvarn ligger 5 min från danderyd i sollentuna helt underbar den ska vi ha :Dbra pris
    har du någon hemsida till den? :)
  • Loollo­o
    Äldre 18 Mar 00:33
    #3
    ungbrud skrev 2012-03-17 19:41:12 följande:
    eldvarn ligger 5 min från danderyd i sollentuna helt underbar den ska vi ha :Dbra pris
    såg hemsidan :), men vad ligger kuverpriset på ett ungefär? :)
  • ungbru­d
    Äldre 18 Mar 00:53
    #4

    Ohh det var mycket olika. Lokal hyran låg på 5000:- iaf maten tar vi via dem och det har vi inte bestämmt. Men ta en titt på den lokalen, helt underbar.

  • Loollo­o
    Äldre 18 Mar 01:03
    #5
    ungbrud skrev 2012-03-18 00:53:32 följande:
    Ohh det var mycket olika. Lokal hyran låg på 5000:- iaf maten tar vi via dem och det har vi inte bestämmt. Men ta en titt på den lokalen, helt underbar.
    tack så jättemycket för tipset, jag har mailat dom så får se vart det leder :)
  • Äldre 6 Apr 00:05
    #6

    Vad är det för adress till hemsidan?

  • Blivan­de fru S L
    Äldre 6 Apr 12:51
    #7
  • Loollo­o
    Äldre 9 Apr 20:10
    #8
    Blivande fru S L skrev 2012-04-06 12:51:38 följande:
    Hej,
    Har du kollat Cedegrenska tornet, www.stocksundsgruppen.se/cedergrenska_tornet/... och Djursholm slott, www.danderyd.se/DanderydTemplates/Page____914....
    Hej, Ja tack, det har vi redan tittat,
    Vi vill ha en lokal som vi kan ta med egen mat och dryck, eller att lokalen står för mat och vi för dryck.

    Djursholms slott har vi kollat men känner inte för att ha festen där då min moster hade det i höstas.
    Känns inte så roligt när samma släkt kommer :/ men tack för hjälpen iaf :) 
  • Äldre 6 Oct 22:48
    #9

    Intresserad av vart ni sen hade er fest någonstans?


    Jag letar efter en festlokal till mitt bröllop för ca 50 pers dit vi kan ta med egen mat osv.. Glad

Svar på tråden Bra/billig lokal runt Danderyds området