• erica12

    Hjälp! Ideér till en galen möhippa!

    Behöver en massa tips och galna ideér till en oförglömlig möhippa som ska börja med en kidnappning på morgonen och sen avslutas med en fest tillsammans med svensexan då det inte kommer bli en bröllopsfest på bröllopsdagen.

    Då bruden inte är så blyg ska de va väldigt galet och roligt är tanken :)

    Behöver även tips på roliga lekar till festen efteråt :)
  • Svar på tråden Hjälp! Ideér till en galen möhippa!
  • johanna suarez

    Magdans (alla kan vara med o dansa och bruden får mot slutet ha en egen uppvisning) Gå in på min sida om du vill veta mer ;))
    Spela in en låt på skiva
    hoppa fallskärm
    bjud in en sån föräljare som säljer sexprodukter medans ni har en lunch (samma princip som de som har tupperware party)
    Lycka till =))

  • tryckfall

    En rolig och underhållande grej är krokimålning av en duktig konstmodell som kan lära ut att teckna kroki Det är alltid roligt och om bruden inte är blyg kanske hon vågar kroppsmåla honom också

  • jojanna

    En rolig lek som jag hade på min möhippa (som utfyllnad medan bastun pyntades) var bollen i strumbyxan. Bruden tävlar mot en eller flera av de andra flickorna. Varje deltagare ska ha en strumpbyxa knuten runt midjan. I ena benet finns det en tennisboll och den ska hänga fritt mellan benen. Med tennisbollen ska man nu knuffa ett föremål eller en annan tennisboll (valfritt) över mållinjen. Det är inte så lätt och väldigt underhållande att se på.

Svar på tråden Hjälp! Ideér till en galen möhippa!