• syring­a
    Äldre 5 Mar 15:11
    5544 visningar
    5 svar
    5
    5544

    Städning av hyrd lokal?

    Ni som hyr lokal och har catering - hur gör ni med städning?
    Vi får ha lokalen hur sent som helst men före kl. 08.00 på söndagen ska den vara städad och klar. Hur hade ni gjort?

  • Svar på tråden Städning av hyrd lokal?
  • Äldre 5 Mar 15:13
    #1

    Våra gäster åkte hem kl 1 och sen städade vi, två som stått i baren, våra föräldar och några till. 
    Vi var klara till kl 3 ca tror jag... 

  • Vilse
    Äldre 5 Mar 15:17
    #2
    syringa skrev 2012-03-05 15:11:51 följande:
    Ni som hyr lokal och har catering - hur gör ni med städning?
    Vi får ha lokalen hur sent som helst men före kl. 08.00 på söndagen ska den vara städad och klar. Hur hade ni gjort?
    Vi har valt att hyra lokalen även dagen efter. (de tar bara halva priset dagen innan och efter. )
  • Äldre 5 Mar 15:55
    #3
    Vilse skrev 2012-03-05 15:17:20 följande:
    Vi har valt att hyra lokalen även dagen efter. (de tar bara halva priset dagen innan och efter. )
    Det hade vi gärna gjort om vi hade fått hyra lokalen dagen efter... Obestämd
    Men andra skulle in kl 8 på morgonen
  • syring­a
    Äldre 5 Mar 16:01
    #4

    Vi ska se om vi kan hyra den dagen efter...

  • Äldre 18 Dec 11:32
    #5
    Jag har hyrt en särskild hall för att organisera min födelsedag i, men jag behövde städa den. Jag kunde aldrig ta hand om det efter en fest, så innan jag bestämde mig att anlita en städfirma för att ta hand om den. Det var den bästa idén. Jag kunde sova i den, medan hallen städas upp, de använde till och med deras egna rengöringsmateriel. Företagets namn är Ania's Städ och jag kan starkt rekommendera dem.
Svar på tråden Städning av hyrd lokal?