• selma03

    Vilka örhängen hade ni gett till blivande brudtärnor ?

    Jag sitter här och har beslutsångest vilka örhängen jag ska köpa till mina brudtärnor.


    Så jag behöver lite hjälp, Vilka hade ni velat ha ?


    Item image Item image Item image


    1 2 3 4


     


    Item image


    5

  • Svar på tråden Vilka örhängen hade ni gett till blivande brudtärnor ?
  • TheD

    Vad ska du ha för örhängen? Pärlor "brukar" gå som brudens smycke så om du ska ha det och hon...hm. Iaf...

  • selma03

    Jag hade tänkt att deras kläder ska gå i antingen ljusbeige eller rosa.


     


    TheD skrev 2012-02-26 19:39:59 följande:
    Vad ska hon ha för typ av klänning/kläder?
  • selma03

    Jag ska nog också ha pärlor. Men vill gärna att vi ska ha lika allihopa tror jag. Vad menar du med hm . Iaf.


    TheD skrev 2012-02-26 19:41:02 följande:
    Vad ska du ha för örhängen? Pärlor "brukar" gå som brudens smycke så om du ska ha det och hon...hm. Iaf...
  • sollan

    Jag gillar 1a paret bäst, liknar de jag själva ska ha som brud  Glad


    TheD skrev 2012-02-26 19:41:02 följande:
    Vad ska du ha för örhängen? Pärlor "brukar" gå som brudens smycke så om du ska ha det och hon...hm. Iaf...
    Både jag och mina tärnor skall ha pärlsmycken. Mina lite "exlusivare" medans deras är väldigt enkla.
    Blivande vårbrud
  • selma03

    Det var ju en bra idé att jag ska ha lite exlusivare. Tack för tipset !


    sollan skrev 2012-02-26 19:47:33 följande:
    Jag gillar 1a paret bäst, liknar de jag själva ska ha som brud GladBåde jag och mina tärnor skall ha pärlsmycken. Mina lite "exlusivare" medans deras är väldigt enkla.
    Blivande vårbrud
  • Ekorren

    Jag tycker också att både brud och tärna/-or kan ha pärlor, däremot skulle jag nog inte ha exakt lika smycken. Som sollan skriver, bruden har kanske lite mer exklusiva och tärnan lite enklare (och med exklusiva menar jag inte att det måste vara äkta diamanter osv utan bara att de är lite "finare").

  • TheD
    selma03 skrev 2012-02-26 19:45:08 följande:

    Jag hade tänkt att deras kläder ska gå i antingen ljusbeige eller rosa.


     


    Inte så jag menade. Är det pärlor, strass, stenar på klänningen...om det finns sitter det på axlar, vid hals etc? :)


     


    Min syster hade stenar med bling vid själva urringningen så hon hade smala "långa" örhängen med stenar.


     


    Mitt "hm" blev nog bara ditskrivet då jag tänkte och hummade... ;)

  • Chicita

    Jag tyckte bäst om 3:an rent generellt.

    Men att ge till tärnorna så hade jag valt dom enklare 2:an eftersom det är något man kan ha även till vardags

Svar på tråden Vilka örhängen hade ni gett till blivande brudtärnor ?