• Äldre 25 Feb 15:31
    2522 visningar
    10 svar
    10
    2522

    Vilken sorts brud är du??

    Kom att tänka på att detta med bröllop innebär en aldrig sinande ström av val, både stora och små... Allt i från klänning till frisyr till låtar och färger på brudgummens strumpor kan innebära beslutsångest! Och alla väljer vi att hantera detta på olika sätt... så, bara på kul, hur väljer du?

    Kommentera gärna nedan!!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken sorts brud är du??
  • Äldre 25 Feb 15:32
    #1

    Oj, alternativen blev lite konstiga... Det är bara varannan "plupp" som funkar... Hoppas ni fattar :)

  • annapa­nna88
    Äldre 25 Feb 15:40
    #2

    Hihi, kul grej! Ska bli skoj att se vad som bli populärast. Själv tyckte jag alternativ 3 passade väldigt bra på mig :D

  • ElinFa­lk85
    Äldre 25 Feb 15:41
    #3

    jag valde nr 1, men jag skulle inte kolla runt i grannstaden, men jag finkammat sthlm ganska bra =).

  • Äldre 25 Feb 17:19
    #4

    Tror inte riktigt jag finns med på listan ;) 3:an är väl närmast. men vi hade ingen budget så utan vi kollade runt och sen hittade vi något bra och inhandlade det. Om något skulle kosta mer än vad vi kanske hade spånat om så fick det vara så då vi inrte ville ha det näst-bästa haha


     


    Kyrka och lokal hade vi bestämt oss för innan det blev helt bestämt om bröllop ;)

  • Äldre 25 Feb 22:06
    #5

    Spännande omröstning!
    Jag kunde inte riktigt rösta - jag saknade ett alternativ i stil med "Vi tar det lugnt och planerar alla saker tillsammans, men utan jättedetaljer. Det viktigaste är att vi två får varandra!"

  • Äldre 25 Feb 22:37
    #6

    Ja, det sista är väl mest rätt, men vi har valt kyrklig vigsel och har fika hemma 2 dagar senare

  • Jag han
    Äldre 26 Feb 09:42
    #7

    Jag är velmajan! Hatar det.. Har jättesvårt att ta egna beslut. Är alltid så rädd att ångra mig. Min tärna bestämde mer eller mindre min klänning åt mig :)


    Tycker att det är jobbigt med så många val. Miljoner ringar, miljoner klänningar.. HUR ska man kunna välja "rätt"???


     


     

  • Amelia
    Äldre 26 Feb 09:49
    #8

    jag är nog både nr tre och nr fyra.
    jag har velat gifta mig sen jag var 14-15 och hunnit planera mycket i mitt huvud hur jag vill att det ska vara.
    det blev inte den klänning jag trodde från början, men den blev nästan bättre än jag tänkt mig!
    Pga lite tajt budget så har jag kollat runt efter billiga och bra alternativ.

  • 1700ta­l
    Äldre 26 Feb 09:57
    #9

    Jag valde 1. Stämmer på i stort sätt alla beslut och val vi gjort. UTOM vad gäller klänningen! Där har jag velat (velar än) så det räcker för hela BTs bridezillas!

  • Äldre 26 Feb 18:04
    #10

    Jag skulle gärna vilja vara nummer tre, men är nog mer en blandning av nummer ett och fem (if that makes sense...) Tungan ute Gör ibland otroligt impulsiva val som jag sen ångrar, fast för det mesta försöker jag researcha så mycket att jag får huvudvärk, och tillslut bara väljer något för att bli av med det, typ...
    Typexempel är när jag bokade frisör härom dagen. Har försökt kolla upp olika ställen, vad som ingår i deras pris, om de är duktiga mm, har även ringt runt o pratat med ett par st. Och sen i fredags när jag ringde till en salong så bara slapp det ur mig "ja men då bokar jag gärna en tid!" fast jag inte alls hade bestämt innan att det var just där som jag skulle välja... fast sen var det rätt skönt att vara av med det Glad Och det stället är nog ungefär precis lika bra och svindyrt som alla andra, så det är nog hugget som stucket!

Svar på tråden Vilken sorts brud är du??