• Äldre 24 Feb 11:09
    1915 visningar
    3 svar
    3
    1915

    Klänning från Ewa wijkander

    Ville bara dela med mig;) fått hem min klänning nu. Är så nöjd med resultatet.. Jättelikt originalet. Kan inte lägga upp bild från min mobil nu men ska försöka i helgen;);). Men super nöjd;). Är en kopia från Maggie sottero;););). Jättefin. Å alla kommunikation har varit toppen medd Ewa oxå. Ville skriva detta då det är så mycket negativt man annars läser:(. Super min dag är gjord;):);). Hihijihi

  • Svar på tråden Klänning från Ewa wijkander
  • Lillsk­oj
    Äldre 24 Feb 23:48
    #1

    Jag skulle dock vilja varna för Ewa Wijkander... har haft ett par företag tidigare som bara "försvunnit". Bl.a. Brudmix...

  • Storad­agen
    Äldre 25 Feb 09:50
    #2

    Det är jag som är Ewa Wijkander.
    Och jag kan för det första  tala om att brudmix va inte mitt företag.
    Jag va bara anställd där.

    Sen för att klargöra situationen skriver jag detta

    Kan också tala om att jag är trött på alla som lägger ut mitt namn på företag jag ej ägt.
    Helt ok att maila mig direkt och tala om eran besvikelse om ni har det.

    Lika väl som jag får massa beröm.

    Men att koppla ihop mitt namn till företag jag ej ägt kommer jag polisanmäla.
    Och givevis blir det dom personer som lägger ut mitt namn utan att ta reda på fakta som blir anmälda
    Och jag kommer då genom skatteverket, bolagsverket m.m. bevisa att dessa företag ej ägts utav mig

    Ett företag man är besviken på får man enligt polisen lägga ut. Men ej personnamn
    Och allra helst när man inte vet att det är just den personen som äger företaget

     

  • Äldre 25 Feb 22:14
    #3

    Verkligen kul att du svarade ;);). Toppen!!!!;););). Jag bara älskar min klänning. Därav att jag ville lägga ut ett inlägg;););). Som bara är positivt😜😜😜😜. Fick ju även med tiara å underkjol;);)😜😜😜. Skulle absolut rekommendera flera. Bara positiv respons enligt mig😜😜😜😜

Svar på tråden Klänning från Ewa wijkander