• hemajo13

    Morgongåva till mannen?

    Hej!
    Tänkte bara höra mig för lite om ni tänkt och köpa någon morgongåva till er man?=) OchVAD i så fall!? Har total idétorka!;) 

  • Svar på tråden Morgongåva till mannen?
  • RiNa

    Jag har köpt ett armbandsur han tittat på. På den är det graverat från din fru och datum.

  • Pebbles

    Köpte ett par riktigt bra lurar/head set till när han spelar dataspel.Drömmer


    Loves it!
  • Sara 120707

    Det här är nästan för pinsamt för att erkänna, men min m2b kan verkligen vara en nörd.


    Han behöver en ny morgonrock så jag har köpt en jedimorgonrock till honom, vet att han kommer att älska den

  • Guffi

    Jag favoritar denna tråden - jag har samma bekymmer!

    Vi har pratat om att vi vill ge varandra något, men jag har absolut ingen aning om vad..

    Smycken använder han inte, dricker nästan ingen alkohol alls.. Det enda intresse han är dataspel, och där tänker jag inte bidra med något... ;)

    Har dock funderingar på manchettknappar, antingen i 18k guld och/eller med bröllopsdatumet ingraverat. Klackring har jag också funderat på... Då är det i allafall något han kan ha de gånger han klär upp sig.

    Fortsätt gärna komma med förslag :)

  • TheD
    Sara 120707 skrev 2012-01-13 22:47:39 följande:

    Det här är nästan för pinsamt för att erkänna, men min m2b kan verkligen vara en nörd.


    Han behöver en ny morgonrock så jag har köpt en jedimorgonrock till honom, vet att han kommer att älska den


    Åh!! det skulle jag vilja ha i födelsedagspresent!
  • daniiel

    Nej, vi gav inte varandra något. Det kändes rätt onödigt. Vi hade ju just haft ett bröllop, det räcker :)

Svar på tråden Morgongåva till mannen?