• Syllis 2012

    Åh det finns så många snygga skor!

    Just nu har jag svårt att välja skor.Och jag är nog inte ensam om det här på forumet.Har redan valt ett par och har dom hemma dom är jätte snygga MEN inte särskilt pratiska att gå i för mej hmmm.Jag har kollat runt här på nätet det finns för många snygga skor!!Men det svåra är ju passar dom?Önskar man kunde ha alla skor jag ser hemma och prova på en gång *skrattar*  Skrattande.Vilket ilands problem! Fast man kan ju ha ett par skor under vigseln och ett annat par till festen.Tur att jag har tid på mej att tänka innan bröllopet Glad

  • Svar på tråden Åh det finns så många snygga skor!
  • MalinLarsson

    Ja visst var det svårt att hitta skor! Tänkte att "det är väl bara att ta vad som helst, de syns ju ändå inte" men så var det inte.

    Jag har en färsman som är lika lång som mig och jag vill inte vara längre än honom då så jag har letat skor utan klack. Jag ville dock inte ha några vanliga tråkiga ballerinaskor och jag ville inte ha vita skor heller. Knivigt! Hittade till slut dessa på E-bay och är supernöjd! Bilderna kanske inte är de bästa men men. Gulliga, fast ändå lite ovanliga och jag gillade att de var öppna i tån så att man kan ha något färgglatt nagellack + att jag har en tendens till att få svullna fötter om det är för stängt och varmt om fötterna.
     310 kr fick jag ge för dem och de sitter hur bra som helst. Den lilla västan på bild nr två hittade jag för 24 kr på Tradera och den ska jag ha till.
    Hur ser dina skor ut?

  • Syllis 2012

    Malin L: vad fina skor och väska du har köpt.På tradera kan man hitta mycket bra.Har köpt en brudpåse där.
    På ebay har jag köpt bröllopsbubblor än så länge.Det kanske blir mera inköp där har även kollat in tiaror.
    Skickade efter ett par brudskor från danshopen från deras outlet.Spännade att se hur dom ser ut.

    Så här ser min skor ut som jag köpt  tidigare:



     


     

Svar på tråden Åh det finns så många snygga skor!