• Äldre 13 Jan 10:35
    194907 visningar
    374 svar
    374
    194907

    Visa din bröllopsklänning! Bildtråd - klänningar 2012

    Låt oss tillsammans dokumentera hur bröllopsklänningar ser ut 2012.

    Vad är trendigt? Färger? Längd? Tyg och tillverkare?

    Ladda upp en bild på din brudklänning här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om klänningen.

    Kolla in andras bröllopsklänningar och lägg upp din egen - så ser klänningarna ut 2012.

  • Svar på tråden Visa din bröllopsklänning! Bildtråd - klänningar 2012
  • Äldre 20 Mar 09:01
    #71


    Min underbara klänning som jag åkte till England för att hämta. Disney kollektion av Alfred Angelo. Är så sjukt nöjd, känner mig som en prinsessa i den Skrattande
  • Äldre 20 Mar 09:34
    #72
    1700tal skrev 2012-03-20 07:18:30 följande:
    Haha, jag kommenterade just samma klänning i den andra bildtråden på klänningar och förminskade bilden precis som du gjorde. Trodde ditt inlägg var mitt först. Ja, det är som ett brokadtyg och den är från Lillys 2012-kollektion. Kan jag ju svara så länge...
    Jag såg också det & trodde det var samma person, haha. :)
  • Äldre 20 Mar 11:02
    #73
    1700tal skrev 2012-03-20 07:18:30 följande:
    Haha, jag kommenterade just samma klänning i den andra bildtråden på klänningar och förminskade bilden precis som du gjorde. Trodde ditt inlägg var mitt först. Ja, det är som ett brokadtyg och den är från Lillys 2012-kollektion. Kan jag ju svara så länge...
    Åhå, där ser man :) Haha ja, jag såg just i andra tråden att du kommenterat också, trodde nästan först det var mitt inlägg. Men hur har jag kunnat missat den klänningen?
  • Äldre 20 Mar 11:04
    #74

    Var tvungen att kika, denna är det va? www.lilly.dk/Default.aspx&ProductID=PROD1308&GroupID=GROUP133&VariantID=VO58

    Nu vet jag hur jag kunnat missat den, för den ser inte så mkt ut för världen på deras bilder. På cookieandkermit däremot ser den väldigt vacker ut :)


  • cookie­andker­mit
    Äldre 20 Mar 11:34
    #75
    daniiel skrev 2012-03-20 11:04:25 följande:
    Var tvungen att kika, denna är det va? www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&ProductID=PRO...

    Nu vet jag hur jag kunnat missat den, för den ser inte så mkt ut för världen på deras bilder. På cookieandkermit däremot ser den väldigt vacker ut :)

    Precis, den bilden på deras sida är inte mycket för världen! men den är så vacker i verkliga livet.
    Min tärna var den som tyckte att jag skulle prova den och jag var skeptisk men, oh I'm in looove! :)
    kommer matcha BM's väst och skjortans färg med klänningen, även om han inte vet det än ;) och i slöjan är det små blommor som går i samma färger som "blingblinget" under bysten. :)

  • Äldre 20 Mar 11:43
    #76
    cookieandkermit skrev 2012-03-20 11:34:09 följande:

    Precis, den bilden på deras sida är inte mycket för världen! men den är så vacker i verkliga livet.
    Min tärna var den som tyckte att jag skulle prova den och jag var skeptisk men, oh I'm in looove! :)
    kommer matcha BM's väst och skjortans färg med klänningen, även om han inte vet det än ;) och i slöjan är det små blommor som går i samma färger som "blingblinget" under bysten. :)


    Kan tänka mig att den är ännu vackrare i verkligheten, förstår dock att du är helt förälskad i den :) Om den ser så bra ut på bilden, kan den bara se bättre ut i verkigheten! Och den ser ut att sitta väldigt bra på dig dessutom, mycket bra val :) Haha det låter bra, och, han kanske inte bryr sig så pass att han kommer ha invändningar mot det? ;P Kommer bli väldigt fint tillsammans tror jag :)
  • 1700ta­l
    Äldre 20 Mar 11:56
    #77
    daniiel skrev 2012-03-20 11:04:25 följande:
    Nu vet jag hur jag kunnat missat den, för den ser inte så mkt ut för världen på deras bilder. På cookieandkermit däremot ser den väldigt vacker ut :)
    Haha, precis vad jag skrev i den andra tråden... Kan inte fatta hur mkt finare den är på cookieandkermit, på lillys hemsida ser det verkligen inget märkvärdig ut.
  • EmlizP­emliz
    Äldre 20 Mar 13:37
    #78

    Min blivande klänning som jag får bära i September



     
  • cookie­andker­mit
    Äldre 20 Mar 20:52
    #79
    daniiel skrev 2012-03-20 11:43:49 följande:
    Kan tänka mig att den är ännu vackrare i verkligheten, förstår dock att du är helt förälskad i den :) Om den ser så bra ut på bilden, kan den bara se bättre ut i verkigheten! Och den ser ut att sitta väldigt bra på dig dessutom, mycket bra val :) Haha det låter bra, och, han kanske inte bryr sig så pass att han kommer ha invändningar mot det? ;P Kommer bli väldigt fint tillsammans tror jag :)
    Ne, jag tror inte det. Fick rådet att se till att han har en gräddvit skjorta, för att en kritvit är så himla mycket vitare än klänningen att det skulle se konstigt ut. :) Men han har nog inga invändningar, ska bara lyckas få honom att inse att en slips kommer se för "tunt" ut och att det är bättre med en kravatt :)
  • skåne8­7
    Äldre 20 Mar 22:00
    #80

    Denna klänning ska jag ha på mig den 26 maj i år.



    Vill även säga att alla kommer bli så fina i sina klänningar Solig
Svar på tråden Visa din bröllopsklänning! Bildtråd - klänningar 2012