• sweet

    Nu behöver jag er hjälp att hitta skor!

    Jag  behöver hitta skor som är vita eller ivory som har antingen ingen klack alls eller en väldigt låg.
    Har tittat runt lite men känner inte att jag hittar något vettigt.

    Eftersom att jag inte vet vilken klänning jag ska ha ännu eller färg så känns ljusa skor rätt givet då de passar till det mesta. Klänningen kommer dock förmodligen att inte vara hel lång så de kommer att synas.

    Och för att krångla till det ännu mer så får de inte överstiga 500kr helst.

    Någon som har bra tips?

  • Svar på tråden Nu behöver jag er hjälp att hitta skor!
  • Chicita

    hmm. såg det där med priset nu men dom har lite på dansshopen i alla fall som ligger runt 500:-

    Annars Brandos:
    http://www.brandos.se/brudskor/c173/pagesize/99/sort/priceasc

    Fanns några med lite lägre klack här med:
    http://heppo.se/damskor/#/?level1category-id=1000059&mode=filter&sort=IsNewFrom&pagesize=32&taggroup1000008-tag-id=1000015&taggroup16-tag-id=94%252C101&taggroup1000002-tag-id=1000010&priceinterval-id=1%252C2%252C3%252C4&taggroup30-tag-id=251&activeTab=tabs-category

  • sweet

    Tack för snabbt svar :)
    har kollat både Brandos och Heppo men tycker inte att jag hittar något jag gillar. Egentligen hade jag nog velat ha med klack men det kan jag inte ha så måste tyvärr välja med en väldigt liten eller ingen alls.

  • Chicita

    När ska du gifta dig då?


    Vita eller ljusa skor brukar ju komma ut i butikerna i mängder runt studenten.


    Runt nyår brukar man kunna hitta i vitt och silver osv..
    Så lite is i magen kan kanske funka annars Glad

  • helsingebrud

    tycker du ska välja klänning först och där efter skor. Mycke enklare när du vet vad som kommer funka ihop med klänningen.
    Väldigt poppis också att ha skor i en avbrytande färg som kanske matchar brudbuketten, dukningel eller liknande

    Lycka till , men ha is i magen. Gör inga förhastade köp

  • sweet

    Äntligen har jag tid att sitta här och kan svara!
    Jo jag får väl helt enkelt inse att jag får vänta till våren. Hade ju varit så skönt att haft visa saker klara men jag får väl ha is i magen när det gäller skor också. Men borde ju kunna hitta något i maj så jag hinner gå in dem i lugnt och ro. Lite över en månad borde ju räcka Glad

Svar på tråden Nu behöver jag er hjälp att hitta skor!