• Monica89

    Strumpeband

    Har en konstig fråga. När jag köpte min brudklänning fick jag med ett strumpeband, tycker det är snyggt och så, men ska det bara sitta löst på ett lår eller ska det typ sitta fast i nåt? är det bara en utseendessak?

  • Svar på tråden Strumpeband
  • Monica89

    och en fråga till. Har nu köpt bh och trosa som passar till klänningen, de är fina med lite spets och så. Men hur "sexigt" klädda är ni inför natten? funderar på om jag ska köpa nåt att byta till, och var köper man det isåfall? Vill helst inte köpa via nätet tycker det är för svårt.

    Tycker det här är svårt, har alltid bara haft "vanliga" BH och trosor, men vet att min blivande skulle uppskatta något extra, men vill inte att det liksom ska vara för utmanade för då tycker jag inte det blir snyggt.
    Hur tänker ni om underkläder?

  • georgialee

    Jag kommer att ha underkläder som är smickrande för klänningen på dagen, sedan kommer jag att byta underkläder på kvällen/natten när vi kommer till bröllopssviten. Det känns mindre fräscht att ha samma på sig hela dagen:) Strumpebandet kommer jag att ha på ena benet utanpå mina stayups hela dagen.

  • Monica89

    du har nog rätt i att det blir ofräcsht med samma hela dagen, man är ju ganska nervös så man blir nog ganska svett under dagen. Haha han behöver ju inte få allt för många underbara dofter när trosorna åker av :P

  • Monica89

    Ska kanske satsa på ett par riktigt heta underkläder till kvällen :P Bara han inte svimmar av det för det förväntar han sig inte :P men är det en sexaffär som gäller då eller? hittar massa snyggt på nätet men modeller gör ju alla underkläder snygga :P vill gärna se de i verkligheten innan jag köper

Svar på tråden Strumpeband