• Brudif­ramtid­en
    Äldre 22 Oct 07:38
    7508 visningar
    7 svar
    7
    7508

    Någon som beställt från Zelini?


    Någon som har erfarenhet från Zelini? http://zelini.se/

    Tycker denna klänning är fin och har ett bra pris...
     
  • Svar på tråden Någon som beställt från Zelini?
  • Melton­85
    Äldre 22 Oct 11:34
    #1

    Jag beställde våra förlovningsringar därifrån och är jättenöjd, vet dock inte hur det är med klänningar :) jag tttade också på den klänningen, den är väldigt fin :)

  • Ellenb­ell
    Äldre 28 Oct 19:33
    #2

    Jag har beställt klänning från Zelini och även en vännina till mig skall snart göra det. Jag är supernöjd, köpte klänning och ringar till både mig och min man därifrån.

    Vi fick jättebra bemötande och dessutom så har de väldigt bra priser på sina klänningar.

  • Brudif­ramtid­en
    Äldre 28 Oct 19:38
    #3
    Ellenbell skrev 2011-10-28 19:33:23 följande:
    Jag har beställt klänning från Zelini och även en vännina till mig skall snart göra det. Jag är supernöjd, köpte klänning och ringar till både mig och min man därifrån.

    Vi fick jättebra bemötande och dessutom så har de väldigt bra priser på sina klänningar.
    Det tyckte jag med, billiga! Hur var passform och så? Behövde du ändra och fixa?
  • Ellenb­ell
    Äldre 29 Oct 14:55
    #4
    Brudiframtiden skrev 2011-10-28 19:38:16 följande:
    Det tyckte jag med, billiga! Hur var passform och så? Behövde du ändra och fixa?
    Min klänning var perfekt, både i längd och passform, jag behövde inte ändra på någonting. Den hade dessutom snörning i ryggen, det gör ju ofta att klänningen går att reglera och man får dem att sitta snyggt.
  • Äldre 18 Aug 09:50
    #5

    Beställt klänning därifrån en gång och kommer aldrig att göra om det. Sen levererans, tog 1,5 månad att få klänningen, kom i fel storlek. VÄLDIGT svårt att få kontakt med någon där (ringde nog 50 ggr under en och samma månad) och till slut fick jag svar på mail om att det är rätt storlek. Tydligen är strl 36 i utlandet motsvarande strl 34 i Sverige. Bortförklaring. Skickade tillbaka klänningen och fick efter hela 2 månader svar om att de inte fått något paket. Så där blev man blåst på 1200 kr. Beställ inte därifrån om ni vill bli nöjda det är mitt tips.

  • Äldre 18 Aug 09:58
    #6

    Beställt klänning därifrån en gång och kommer aldrig att göra om det. Sen levererans, tog 1,5 månad att få klänningen, kom i fel storlek. VÄLDIGT svårt att få kontakt med någon där (ringde nog 50 ggr under en och samma månad) och till slut fick jag svar på mail om att det är rätt storlek. Tydligen är strl 36 i utlandet motsvarande strl 34 i Sverige. Bortförklaring. Skickade tillbaka klänningen och fick efter hela 2 månader svar om att de inte fått något paket. Så där blev man blåst på 1200 kr. Beställ inte därifrån om ni vill bli nöjda det är mitt tips.

  • Äldre 18 Aug 10:01
    #7

    Beställt klänning därifrån en gång och kommer aldrig att göra om det. Sen levererans, tog 1,5 månad att få klänningen, kom i fel storlek. VÄLDIGT svårt att få kontakt med någon där (ringde nog 50 ggr under en och samma månad) och till slut fick jag svar på mail om att det är rätt storlek. Tydligen är strl 36 i utlandet motsvarande strl 34 i Sverige. Bortförklaring. Skickade tillbaka klänningen och fick efter hela 2 månader svar om att de inte fått något paket. Så där blev man blåst på 1200 kr. Beställ inte därifrån om ni vill bli nöjda det är mitt tips.

Svar på tråden Någon som beställt från Zelini?