• Kattpo­et
    Äldre 20 Sep 10:11
    40669 visningar
    18 svar
    18
    40669

    hur **** ordnar man en perfekt 80-tals fest??????????

    Ja du  det är väl enkelt?    
    Chips är ett måste fast jag kommer bara ihåg  ostbågar, dill och gräslök, vikings chips, grill chips från 80 talet  och så  dipp måste man ha.

    Lagom mycket Noise,  Europe, Aha, Ratata, Free Style, SPandau Ballet  Lustans Lakejer, Banarama Samantha Fox, Sabrina  bör spelas  lyckas du hitta Shaboom så YAY party.

    Mina vänner  hade antigen hamburgare eller smörgåstårta eller canapeer på sina fester, jag hade sällan fest hemma pga syskonen.

     Och så drack man cuba cola, vera blåtira,  loranga och pommac,  ja för  Coca cola var dyrt och fanns inte i alla småhåle butiker.

    Ballonger i massor men endast pastellfärger men serpentienrna kom alltid i  primärfärger  men vem brydde sig, det såg fint ut. 

  • Kattpo­et
    Äldre 20 Sep 10:15
    #3

    Ohhh  du måste ha lite Herreys med! Faan jag var så kär i  den brunhåriga  och det var bättre än Carola häckvift!

  • Kattpo­et
    Äldre 20 Sep 10:34
    #5

    Man hade pastellfärger med  neonfärger som accent färg.... jag kommer ihåg min mintgröna  kjol och kavaj med axelvaddar och det neongröna tunna skärpet jag hade till... Jag var sååååååååååå snygg. *skratt*

    Eller Pingvin ärmar  oversized  sweetshirt  i puderosa och vit med  neon rosa leggings och vita absketboll sockor och sprejad spretlugg med glitter i man var redo för fest då...... 

Svar på tråden hur **** ordnar man en perfekt 80-tals fest??????????