• Lisa201109

    Min möhippa!

    Nu är klockan strax efter tre och jag har precis kommit hem från en min fantastiska möhippa som mina underbara vänner ordnat åt mig. 

    Morgonen börjar med att jag blir bortrövad av mina föräldrar som sätter ögonbindel för mina ögon. Dom kör runt i ca 30 minuter. Lämnar av mig och säger att de ska hämta sina väskor, då jag säger "Nej, lämna mig inte här med ögonbindel" Det blir tyst och någon lyfter bort ögonbindeln och runt om mig står 12 av min fina vänner och roper "Det här är din möhippa". Jag blir chockad att så många har kommit och fyllas av en enorm glädje över att alla vill vara med.

    Vi började dagen med en brunch på ett hotell och drack bubbel. Här får jag en fin krona och en tshirt med en bild på min blivande och med texten "mannen, myten, legenden. Ursäkta tjejer, ni kommer aldrig få det jag har"

    Efter en brunch, med en massa godsaker och mousserande vin, cyklar vi allihop iväg och hamnar ute i ett industriområde. Här väntar sumobrottning, iklädda tjockis-sumo-dräkter. Det var otroligt varm och jobbigt men oxå superkul, trots att jag slog i bakhuvudet ett par rejäla gånger=S. Efter Sumobrottningen cyklade vi hem till min syster som bjöd på drinkar och snacks. Jag gick över till mig, där fick jag välja en fin outfit för kvällen och ett par höga klackar. Sedan bar det iväg till poledancing. Jätteroligt och mycket ansträngande. Blev alldeles genomsvettig=) jag framförde ett solo i höga klackar och lyckades avsluta med en, enligt instruktören, otroligt avanserad rörselse. Hängde typ uppochner och sträckte ner armarna (det föll sig liksomnaturligt, har dansat sen jag var tre år gammal... inte poledance dock=) Efter detta träningspass bar det av till en vän där vi drack vin, åt sushi och lekte lekar. Bland annat "vem känner du bäst" och intro-musiklekar. Därefter gick vi på två nattklubbar och skakade våra håriga=)

    Nu är jag hemkommen. Ska krypa ner i sängen och sova gott. Det värmer i mitt hjärta när jag tänker på mina fina vänner som ordnat dagen och planerat varje detalj. Älskar dom alla så otroligt mycket! 

  • Svar på tråden Min möhippa!
  • Tiisa

    Vad roligt att läsa om din hippa, vilka underbara vänner du har! :D

  • Lisa201109

    Ja, det har jag verkligen=) Blir alldeles lycklig av att tänka på det!
     

  • Jeaneettes
    Lisa201109 skrev 2011-09-18 18:38:21 följande:
    Ja, det har jag verkligen=) Blir alldeles lycklig av att tänka på det!

     


    Oj! Undra om vi har gemensama vänner, då har jag sätt bilder på din möhippa :)

  • Lisa201109
    Jeaneettes skrev 2011-09-18 19:48:37 följande:

    Var nog fel, men lät likadant :D


    Haha! Ja, det brukar vara ganska liknande koncept=)
  • marimekko86

    I know the feeling.! Man blir alldeles varm i hela kroppen av att man har så underbara vänner som fixat en sån kanondag för en.! Oslagbart.!

Svar på tråden Min möhippa!