• Marys

    Den kvinnliga intuitionen säger mig att det är dax idag !

    Förvånad När min ny opererade sambo fick fnatt i morse över att jag skulle gå ut och käka med en tjej spontant idag vid 17...fick ringa återbud..för Han och jag skulle ju minsan gå på bio !..? Va ? Men du är ju för fn ny opererad ???? Tänkte att NU har det snurrat runt av alla piller.
    Några små saker till som inte brukar vara som det brukar här hemma..fick mig att sakta vakna Cool
    Då föll det ena efter det andra på plats. Ingen frågade mig på jobbet hur helgen såg ut, vi brukar prata om det. En av tjejerna köper alltid något nytt när det ska hända något kul...hon kom med ett nytt plagg ;) Många små saker på jobbet som inte stämmer. Men jag har ju vart så inne på sambons trasiga knä.
    Efter det klack det till att tjejen som hjälper mig med klänningen. Bara skickade ett sms att på söndag ville hon se den..den kom med DHL igår..hon har tjatat som fn om att jag måste ringa så fort den kom. Hon är min närmsta granne Flört
    Känner mig stressad............................................................vill inte ha möhippa....samtidigt så vet jag hur mycket alla har att göra..så om dom lyckats få ihop en kväll en helg så känner jag mig mycket ödmjuk för det.
  • Svar på tråden Den kvinnliga intuitionen säger mig att det är dax idag !
  • 123ost

    När du inte har skrivit något sen 16.39 antar jag att du blev hippad? =)
    Eller så kanske det bara var bio? hehe

  • Marys

    Hippad !!!! He he he såklart Tungan ute ! Tjejerna på jobbet tog mig med till en Italiensk restaurang. Där vi satt länge och åt en massa gott. Mysigt. Glad att dom inte hittade på en massa skit Cool Fick be min blivande om ursäkt....stackarn jag måste ha vart en plåga.. Oskyldig

  • Marys

    Den va perfekt ! Nu säger dom att det är mina andra vänner jag ska va rädd för.....FörvånadKräks

  • niamh

    Haha, aj då! Hur lång tid har de andra på sig att hippa dig innan det är försent då? Kan du gå under jorden? ;)

  • Marys

    29/10 2011 Smäller det !
    Bra ide det där med att gå under jorden Skrattande
    Får ta mig en funderare...på hur man ska lyckas "komma" undan Oskyldig

Svar på tråden Den kvinnliga intuitionen säger mig att det är dax idag !