• gastin81

    Hur var eran Möhippa??

    Blev kidnppad igår och hade en sån underbar dag.

    Vad fick ni göra på eran möhippa?
    Kan berätta om min.

    Kl 06.15 ringer min mobil av min syster då hon säger åt mig att öppna dörren.
    Min blivande hade ingen aning om kidnappningen.
    Jag skulle iaf ta på mig oömma kläder, sen packa ner finare kläder, handduk etc.
    Färden gick vidare till min kusin där alla satt o väntade på mig. O jag som trodde jag inte skulle få en möhippa :) Fick ett glas vin och frukost.
    Kl 09.30 var det dags att åka iväg hade förstått att det var ngt med höjder. Mycket riktigt vi hamnade på en höghöjdsbana. Var bland det häftigaste jag gjort att vara 10 meter ovanför marken o klättra etc. Träningsvärken är mysig idag. Höll på i 2 timmar och efter det var alla hungriga och en av tjejerna hade fixat goda pajer och 2 st respektive till tjejerna i gänget hade dukat jättefint och tänt ljus,.

    Sen blev det mest prat, dricka, karaokespel väldigt trevligt.
    Blev jättefint iordning gjord och var glad att inte bli utklädd. Trodde jag haha.
    Kl 20 så rök dräkten på, men vi hade roligt. Jag var ju lite onykter så jag bjöd på mig själv iaf. Var en lite pinsamdräkt men det bjöd jag på och spelade med för kul hade vi. Det roligaste var att det var mamma som fixat dräkten.
      Hade luskat ut att vi skulle på ett uteställe ngr mil ifrån där vi var.

    Kl 21 hojtade tjejerna till nu kommer skjutsen och ute står en jättefin limousine. Höll på att börja gråta att de ordnat detta till mig.
    Väl där ute stood en finklädd chaufför som öppnade dörren till mig, väl där inne väntade champagne och timmen vi hade limousinen var det bästa, så roligt vi hade. Vi sjöng, skålade och hade det trevligt.

    Lite senare på utestället som var jättekul så fick jag ta av mig dräkten men hade kvar en tiara på huvudet.

    Nu när jag skriver detta har jag ett leende på läpparna. Är så lycklig att jag fick en sån underbar möhippa med de jag tycker om och kommer verkligen minnas detta med glädje hur roligt vi hade även att jag blev utklädd :)

Svar på tråden Hur var eran Möhippa??