• Mariia­a81
    Äldre 26 Jul 17:13
    6325 visningar
    3 svar
    3
    6325

    Billig och duktig skräddare/sömmerska i Malmö med omnejd sökes omgående!!

    Hjälp!

    Min klänning är för lång och lite för stor upptill och jag måste därför lägga upp den och ta in den i sidan. Jag var hos en sömmerska idag och hela kalaset skulle gå på nästan 2000:- vilket är alldeles för mycket för min budget. Någon som känner till en duktig skräddare eller sömmerska i Malmö med omnejd som kan fixa det här relativt snabbt (gifter mig om 3 veckor!!) och kanske för åtminstone ca 1000-1500

    Jag är jätte, jättetacksam för all hjälp som jag kan få!

  • Svar på tråden Billig och duktig skräddare/sömmerska i Malmö med omnejd sökes omgående!!
  • lana82­2
    Äldre 26 Jul 21:43
    #1

    Prova bröllpsbutiker i Malmö. Jag skulle inte våga lämna min brudklänning till vanlig/billig skräddare.
    De sömmerskor som jobbar i bröllopsbutiker brukar vara duktiga. Jag  gjorde liknande ändringar på min klänning i butik linelli och är mer än nöjd. Betalade nog lite över 1300kr.
    Lycka till!

  • 2011br­öllop
    Äldre 26 Jul 22:34
    #2

    Finns en duktig i svedala hon heter agneta o har väldigt bra priser  fast vet ej om hon har tid , o tror hon har semester nu men du kan ju alltid ringa o höra  hennes nummer :0734-303035 Lycka till

  • Äldre 23 Mar 21:58
    #3

    Hej !

    Gärna välkomne till min butik .

    Hos oss du ska få bästa pris med hög kvalitet.

    Hyllie boulevard 3A

Svar på tråden Billig och duktig skräddare/sömmerska i Malmö med omnejd sökes omgående!!