• Mirjami

    Annorlunda Svensexa


    Fick nyss veta lite om gubbens svensexa.

    Han ska kidnappas redan efter jobbet en fredag. Sen med "den berömda luvan" som JAG sydde till svågerns svensexa (bilden). Jag ska knycka mobil och plånbok så han inte har annat än snus med sig. Ingen packning heller.
    Sen tar de honom lååångt ut i skogen till ett "indianreservat" med en gammal indian där han lämpas av med ett tält, en filmkamera och instruktioner. Han ska sen göra massa uppdrag och filma sig själv medan detta görs. Morgonen efter hämtar de honom och åker vidare för massa grabb-göra. Då kläs han ut, får låna telefon att ringa mig och meddela att han överlevt en natt i tält, och sen fortsätter svensexan ända till söndag eftermiddag. Filmen ska sedan klippas ihop och först på bröllopsdagen skall den visas och DÅ först får han veta var han varit.

    Kommer nog bli minnesvärt och roligt. Detta sker nästa helg och då kan jag svära på att min hippa blir helgen efter det. Dock finns ännu en helt tillgodo, så jag är skitnervös nu när jag har två möjliga hippa-helger kvar. Nu i helgen blir det inte, för gubben är bortrest... Fast å andra sidan, det KAN ju vara nu bara för att de ska ta mig Off-guard så att säga... När jag tror jag är säker... Nej nu jäklar blev jag skitnervös ju!!!
  • Svar på tråden Annorlunda Svensexa
  • LindaochJohn

    Låter super skojj ju! Skrattande

    Hoppas du får en jätte kul hippa med när den än kommer!

Svar på tråden Annorlunda Svensexa