• Mertzi

    Fransförlängning i Örebro?

    Som rubriken lyder!
    Finns det någon som gjort ögonfransförlängning i Örebro?
    Och isåfall, är ni nöjda med resultatet?

    Berätta!

    Skrattande

  • Svar på tråden Fransförlängning i Örebro?
  • FelizLane

    Jag rekommenderar inte fransförlängning. Är hudterapeut och har även provat det själv och ur alla synpunkter tycker jag att det sliter otroligt på fransarna... Istället skulle jag rekommendera att använda Revitalash eller priori lash serum eller neulash. Det är ett serum du penslar på intill fransnarna som en eyeliner på kvällen innan du går och lägger dig. Du får effekt på ca två veckor. Du får fina och starka fransar helt av dig själv.

    Den som uppfann medlet i grunden är en läkare som tyckte så synd om sin fru när hon hade cancer och inga fransar.

    Som sagt har testat alla dessa medel och dom funkar! Nu vet jag inte hur länge du har på dig innan bröllopet annars får du väl göra en förlängning men sen  skulle jag rekommendera att använda medlet för att få fransarna att reparera sig efteråt!

  • Mertzi

    Tack för tipset!
    Har redan testat NeuLash och visst funkade det! Men det tog tid, och fransarna på höger öga blev bra mycket längre än på det vänstra..
    La ner efter ett tag då jag tyckte resultatet blev så ojämnt.
    Men ska kanske köra en kur till efter fransförlängningen som du säger. Bra idé!
    Jag har hört mig för lite och fransförlängning är inget jag skulle göra kontinuerligt, men för den stora dagen tänkte ja det kunde vara bra då jag varken törs ha mascara eller lösfransar eftersom mina ögon har en tendens att rinna (av sol, vind.. ja typ alltid) så det skulle vara skönt att slippa tänka på lösfransar som släpper.

    Har nu bokat tid på en salong som verkar seriös och pratade med tjejen som utför förlängningen och hon verkade verkligen veta vad hon pratade om :)

  • englund

    Jag rekommenderar definitivt fransförlängning. Har det själv och har haft det i över ett år. Jobbar med fransförlängning själv och har många återkommande kunder från förra året..Det sliter inte alls på dina egna fransar om du går till en Fransförlängare som gör det det på rätt sätt. Tyvärr finns det många andra metoder ute på marknaden som förstör fransförlängingsryktet. Ta en titt på vår sida på www.facebook.com/fransforlangning där finns mer information mm.

    Best regards, Marielle Englund

  • Sandra123

    Jag vill tipsa om Beri som jag har gått till senaste 2 åren, hon är jätte duktig och hon jobbar just nu på klinik o spa fredsgatan. :)

Svar på tråden Fransförlängning i Örebro?